Jump to content
Stefani Tee

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

Is ARTPOP anyone's favorite Gaga album?

Featured Posts

LaLuna

Another thing is I feel ARTPOP will have more longevity for me, meaning I won't get tired of listening to it as quickly as I did with say BTW. Even though Gaga described ARTPOP as her "pain exploding in electronic music", I feel there is a certain spontaneity and a whimsical side to ARTPOP that wasn't there with Born This Way, which, while it's a great album overall, takes itself way too seriously.

"Social media is the toilet of the Internet"

Share


Link to post
Share on other sites
Dunk96

All of Gaga's albums are amazing to me. I put ARTPOP in the #2 position,next to Born This Way,which is #1.

These are the dreams of an impossible princess.

Share


Link to post
Share on other sites
Teal Ambition

Ya I'd say its my favorite, I listen to it at least once every day and it still sounds new to me.

▌│█║▌║▌║ i exist only for me - fallon carrington ║▌║▌║█│▌

Share


Link to post
Share on other sites
Radio Ga Ga

Yes it is my favorite, and in my opinion it is the best album, mainly because I just love the philosophy and metaphors on this album

Share


Link to post
Share on other sites
GreenEyes

I think BTW is still number 1 for me but ARTPOP is definitely number 2 :party:

Share


Link to post
Share on other sites
Michael

Yes, it's my favourite album. It's just so wacky and different but in a very pop music way. It's hard to describe. But yes, it's my favourite album from Gaga.

Share


Link to post
Share on other sites
Toph

I can totally attest to the feelings of happiness you get when you listen to ARTPOP; it just has that fun, party edge to it!

 

However, nothing will ever top the anthemic, hard rock, "over-the-top" productions of Born This Way (for me at least). Those 80's vibes...they just make me melt. 

 

Excuse me while I jam to TEOG :music:

Share


Link to post
Share on other sites
shaneybaby

BTW is my fav forever pry lol i just love it but i dont think we need to choose just one bc i love so many songs on all of her albums 

Share


Link to post
Share on other sites
FrankGutz

ARTPOP is my favorite too, idk, i always enjoyed her music a lot, but i became her stan with ARTPOP, i guess that's only because pop/mainstream music it is not what i listen the most, that's why i really don't care 'bout charts & all that crap & i can fully enjoy ARTPOP
 
I mean, i listen ****: Björk, Esthero, Fever Ray, Massive Attack, Portishead, Florence + The Machine, IAMX so... i don't even know why i listen Gagz , but i'm proud of it & i honestly really love it.

 

 

ARTPOP is a ****ing piece of art, really really love it
  :redface: In order:  :worship:  SEXXX DREAMS (my fave of all time), Swine, Aura, Venus, Donatella, Fashion!, DWUW, Applause, MJH those give me ethereal & eternal life  :legend:  G.U.Y., J&D & Dope i listen them sometimes when im in the mood & finally:  Gypsy, MANiCURE & ARTPOP i kinda hate them

BRENDON URIE | SOPHIE ELLIS-BEXTOR | LADY GAGA

Share


Link to post
Share on other sites
×
×
  • Create New...