Jump to content
Follow Gaga Daily on Telegram
celeb

Drake claims his album is ahead of it's time


Featured Posts

Rebel

 

"It’s alright if you don’t get it though! it’s alright. we got it over here though. we waiting for you to catch up."

tumblr_o4engvzZph1ql5yr7o1_500.gif

  • LMAO 14
  • Love 2
  • Shook 1
Link to post
Share on other sites
  • Replies 50
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Anderson123

    4

  • Elohim

    2

  • WheresMy911Alice

    2

  • ALGAYDO

    2

Top Posters In This Topic

Popular Posts

ARTPOP slander will not b tolerated here lmaoo 

Ahead of its time as really ahead of its time or ahead of its time as ARTPOP meaning bad?   

"It’s alright if you don’t get it though! it’s alright. we got it over here though. we waiting for you to catch up."

Abbey911

I kinda agree, I see alot of straight guys hating on it.

Any pronouns
  • Like 8
  • LMAO 1
  • YAAAS 1
  • Love 1
Link to post
Share on other sites
Abbey911

But it's also not his best either

Any pronouns
Link to post
Share on other sites
ARTFAP

i hate when rapper sings. drake, migos, kanye (except cris brown superhuman issa bop) .. i can't stand the autotune. 

  • Like 1
Link to post
Share on other sites
Lucas

Ahead of its time as really ahead of its time or ahead of its time as ARTPOP meaning bad? 

Spoiler

I said what I said :)

 

  • Like 4
  • LMAO 7
  • YAAAS 1
  • Shook 1
  • Sad 6
Link to post
Share on other sites
Dojo
2 minutes ago, Lucas said:

Ahead of its time as really ahead of its time or ahead of its time as ARTPOP meaning bad? 

  Hide contents

I said what I said :)

 

Divorce Court Omg GIF

 

ARTPOP slander will not b tolerated here lmaoo 

  • Like 6
  • LMAO 1
  • YAAAS 3
  • Thanks 18
Link to post
Share on other sites
Anderson123

Lol every album he makes the fans are always comparing it to the mixtapes and all that early stuff. Typical hip hop fans. 

  • Like 1
Link to post
Share on other sites
River

so our future will be sucks 🤷‍♂️

"There could be 99 toilets in a house, and it's my house" - River, 2021
Link to post
Share on other sites
StarstruckIllusion

not his ARTPOP era ☠️

  • LMAO 3
Link to post
Share on other sites
Vincem

You cannot call an album you put out today ahead of it's time. That's a title you earn YEARS after when it turns out to be true. Come on...

  • Like 4
  • Love 1
  • Thanks 4
Link to post
Share on other sites
Anderson123

Oooh I just listened to Massive and sounds House. Chromatica vibes. :applause:Reminds me a little bit of BURNS, need to check list of producers. 

Edit: Apparently the whole album is house so gonna give it a listen, wasn’t a fan of the one he dropped last year. 
 

 

Edited by Anderson123
Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...

×
×
  • Create New...