Jump to content
About TCB Spoilers... PLEASE do not put spoilers in thread titles as we have some users wishing to remain spoiler free. Please show kindness and respect. Thank you! ×

MARRY THE NIGHT ANNIVERSARY T-SHIRT

Follow Gaga Daily on Telegram
news

Lady Gaga Covers W Magazine's Best Performances of 2022


Featured Posts

Ladey Gaygay

freddie pls stop giving her a granny bun with black roots PLEASE

STREAM JUICE BY LIZZO
  • Like 2
  • Thanks 2
Link to post
Share on other sites
  • Replies 77
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • freebit

    8

  • LilyLark

    5

  • Sine From Above

    3

  • NATAH

    3

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Lady Gaga is named as one of the best performances of 2020 for 'House of Gucci' by W Magazine. Photoshoot and Link to article below:    ARTICLE: htt

Us on GGD showing our true face:

RAMROD
3 minutes ago, Ladey Gaygay said:

are we supposed to be yassing at this?

like you ate sm during the HOG press tour

 

 

 

ebony-jenkins.gif

 

(ノ◕ヮ◕)ノ✧*:・゚ no thots hed emmty (*´艸`*) ♡♡♡
  • Thanks 8
Link to post
Share on other sites
LilyLark

For real, I just went on twitter for a hot second and so called fans are already dragging her over the fly comment? It's very tame and like...a typical Gaga thing to say....so WTF.

I'm a fan who can recognize when Gaga says stuff that people can find cringe (like the staying accent for 9 months, saying "what have I done" as she got too into being Patrizia) but the fly comment was hilarious and classic Gaga. I'm sure some haters who always drag her will do it, but it ain't even combat journalist level weird.

And yet so-called fans are feeding the hate by dragging her over it. Ugh, I swear this really is one of the worst fanbases sometimes...particularly in how they treat the person they claim to be a fan of. I'm not saying people have to blindly stan everything Gaga says, but dragging her over a mild, funny comment is just bizarre and unfair. Like this is the same woman who repeatedly talked about believing in ghosts...I wonder if they became fans recently or are just band wagon fans and unaware of how she talks.

 

Edited by LilyLark
  • Like 6
  • Thanks 2
Link to post
Share on other sites
AshIey
10 minutes ago, LilyLark said:

For real, I just went on twitter for a hot second and so called fans are already dragging her over the fly comment? It's very tame and like...a typical Gaga thing to say....so WTF.

I'm a fan who can recognize when Gaga says stuff that people can find cringe (like the staying accent for 9 months, saying "what have I done" as she got too into being Patrizia) but the fly comment was hilarious and classic Gaga. I'm sure some haters who always drag her will do it, but it ain't even combat journalist level weird.

And yet so-called fans are feeding the hate by dragging her over it. Ugh, I swear this really is one of the worst fanbases sometimes...particularly in how they treat the person they claim to be a fan of. I'm not saying people have to blindly stan everything Gaga says, but dragging her over a mild, funny comment is just bizarre and unfair. Like this is the same woman who repeatedly talked about believing in ghosts...I wonder if they became fans recently or are just band wagon fans and unaware of how she talks.

 

People are upset her over that?? I saw that and was like “lol that’s so Gaga I love this girl”. Like you said she has always been spiritual and sees signs in everything. They must be new.

  • Like 4
Link to post
Share on other sites
NATAH

"Large swarms of flies kept following me around"

my sims when their hygiene bar is red

mother, what must i do?
  • Like 1
  • LMAO 12
Link to post
Share on other sites
Cruelty
1 hour ago, mamo said:

FI0s86cXsAU6Ewi?format=jpg&name=900x900

I just adore how we all relentlessly stan this woman who has cut her own head off AT LEAST TWICE for the sake of art

hqdefault.jpg

  • YAAAS 9
Link to post
Share on other sites
NATAH
7 minutes ago, NeonSkeleton said:

I just adore how we all relentlessly stan this woman who has cut her own head off AT LEAST TWICE for the sake of art

hqdefault.jpg

omg wasn't she also just a head for that painting during ARTPOP era? :bradley:

mother, what must i do?
  • Like 4
  • LMAO 1
Link to post
Share on other sites
freebit

I'm being dramatic, but the pit of my stomach lept when I saw the words Gaga, W Magazine, and cover. Yet, behold.... a non-tragic current-day Tim Walker shoot for W? Thank the gods. :lolly: 

I don't think some of you understand how bad it could have been. W's Hollywood issue has been terrible for years, but was especially bad last year, lmao. I remember someone saying Steven Yeun looked like he had the period sh*ts in his :smh:

w-magazine-terrible-celebrity-photos-1.j

Tim Walker's previous Hollywood issue shoots were also just....IDEK. I remember he photographed one of the actresses sitting on a giant egg like she was awkwardly hatching it. Gaga (& us) got lucky that her shoot is actually pretty cool. 

Also, it should be noted that this is (strangely) Gaga's first time covering W. She hasn't had a photoshoot with them since she had dark hair & was just starting out in 2007!

Edited by freebit
  • Like 1
  • Shook 4
  • Thanks 1
Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...

×
×
  • Create New...