Jump to content
A Star Is Born - Pre-order
🎤 Use code GAGAVEGAS at SeatGeek.com to get $20 off tickets 🎤
question

Lady Gaga or Lady GaGa

Featured Posts

papergangstas

I don’t wanna trigger anyone but I see that alot of people get triggered if someone spells gaga as “GaGa”

Wasn’t that the original way to spell it? :poot:

In “The Fame” booklet it says:

”Cherry Cherry Boom Boom. GaGa”

.. and also the Bad Romance video:

”Bath Haus of GaGa”

 .. and the Queen song is also called “Radio GaGa”

But I think she maybe “changed” it because it  kinda looks cheap ( :awkney: ) and maybe she doesn’t associate herself anymore with the person she was (or I’m wrong). It’s the same with Kesha that changed the “$” into a “S”

Discuss :poot:

  • Like 5
  • Shook 1

Share


Link to post
Share on other sites
papergangstas
Just now, bostonGUY said:

It's Gaga now

I know but when did she change it? After she gained popularity? Im confused :poot:

Share


Link to post
Share on other sites
Blond

Joanne or Joanna :stalkga:

My pu$$y tastes like pepsi cola
  • LMAO 1

Share


Link to post
Share on other sites
justanothergay

I can't believe Lady Ga Ga rode into the Grammys in an egg one year :ladyhaha:

that boy that boy that boy that boy that boy That Boy THAT BOY is a MONSTER
  • Like 1
  • LMAO 1

Share


Link to post
Share on other sites
papergangstas

@BorisIsHere answer please hun I love you :poot:

  • LMAO 2

Share


Link to post
Share on other sites
Saint Hollywood

This place is GagaDaily :tony:

That's all :poot:

  • Like 2

Share


Link to post
Share on other sites
ryanripley

i guess she changed to Gaga when she realised GaGa looked too myspace :selena: 

https://goo.gl/xMgMvJ
  • Like 1
  • LMAO 9

Share


Link to post
Share on other sites
Gardevoir

GaGa :triggered:

tenor.gif?itemid=4833649

In 2008 the media used all three; Lady Gaga, GaGa, and Ga Ga. By early 2011 her Twitter handle was Lady Gaga and we are gonna keep it that way :triggered: 

Oh’ The taste of your lips I'm on a ride, You're TM06 I'm slippin' under
  • Like 2
  • YAAAS 2
  • Thanks 2

Share


Link to post
Share on other sites
narcoswing
17 minutes ago, papergangstas said:

In “The Fame” booklet it says:

”Cherry Cherry Boom Boom. GaGa”

The Fame booklet is a mess tbh, the lyrics for Starstruck has it as "Gaga in the room", and the writing credits spell her as Gaga and GaGa

Share


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×