Jump to content

UK GOES GAGA: ARTPOP special edition (foil + DVD) & a HUGE Contest

Petrichor

Featured Posts

TonzaPOP123

Here in Finland, we obviously can pre-order the ARTPOP Special Edition with that DVD. But, my question is, will it come with a foil? :/

• Replies 191
  • Created
  • Last Reply

USA residents who are buying the special edition from the UK need to understand that the only thing the UK is getting other than them is the Swinefest dvd. USA will still have foil, so yeah.

Even higher than Prism, which is released in 3 days... The normal edition of ARTPOP is also doing well

Katy has never sold many albums in UK, but we normally aren't very big on preoders so #1 is really impressive!

do we know which shops?

On Amazon.de

Click

But I don't know if it will be available with the "Foil Packaging"

Here in Finland, we obviously can pre-order the ARTPOP Special Edition with that DVD. But, my question is, will it come with a foil? :/

Joo tulee folioversio :) Kaikki, maasta riippumatta, jotka tilaa tuolta brittien amazonista saavat sen folioversion! Tosin, DVD-levyissä on joskus jotain ihme aluerajotuksia, eli se DVD ei välttämättä toimi jokapuolella maailmaa :|| Kyllä se ehkä Suomessa toimii, en osaa varmaks sanoa

TonzaPOP123

Joo tulee folioversio :) Kaikki, maasta riippumatta, jotka tilaa tuolta brittien amazonista saavat sen folioversion! Tosin, DVD-levyissä on joskus jotain ihme aluerajotuksia, eli se DVD ei välttämättä toimi jokapuolella maailmaa :|| Kyllä se ehkä Suomessa toimii, en osaa varmaks sanoa

Jee! Mutta tuleeko se folioversio myös Levykauppa Äxässä (siellä myydään ARTPOP CD+DVD-versiota)? Nimittäin mulla ei ole brittien amazoniin tunnuksia... :(

On Amazon.de

Click

But I don't know if it will be available with the "Foil Packaging"

i mean in which physical shops will they be available on the 8th?

Jee! Mutta tuleeko se folioversio myös Levykauppa Äxässä (siellä myydään ARTPOP CD+DVD-versiota)? Nimittäin mulla ei ole brittien amazoniin tunnuksia... :(

Aaa en sitten tiedä.. :( Oletin sun jostain syystä tilaavan amazonista :D Jos sulla on vaikka visa electron, niin sillä voi tilata amazonista helposti, ei tarvii mitään nettipankkitunnuksiakaan! Mutta kannattaa lähettää jotain viestiä ja kysästä, ainakaan dcon.comista ei saa folioversiota :||

Tai jos et saa tilattua Amazonista, eikä äxästä saa, niin voin toki ite tilata kaks ja lähettää sulle toisen postissa! :) 

TonzaPOP123

Aaa en sitten tiedä.. :( Oletin sun jostain syystä tilaavan amazonista :D Jos sulla on vaikka visa electron, niin sillä voi tilata amazonista helposti, ei tarvii mitään nettipankkitunnuksiakaan! Mutta kannattaa lähettää jotain viestiä ja kysästä, ainakaan dcon.comista ei saa folioversiota :||

Tai jos et saa tilattua Amazonista, eikä äxästä saa, niin voin toki ite tilata kaks ja lähettää sulle toisen postissa! :)

JOO! Ole pliis niin kiltti! Mä haluan sellaisen! Pitäiskö mun maksaa sulle sitten jotain? Ei me edes tunneta, eikä mun äiti katsois hyvällä että annan rahaa tuntemattomalle henkilölle... :( mutta mä voisin kertoa sulle mun sähköpostiosoitteen, enkä oikeesti huijaa!

Voitko jeree lähettää mulle sen postissa? Mäkin olen Little Monster ja olisin sulle ikuisesti kiitollinen, jos saisin foliokopion ARTPOP-levystä! Please please please!!! :D

Does this deluxe edition come with the ARTPOP bundles on Gaga's website by any chance?

& good luck everyone entering the competition :D 

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...