Killa 15,560 Posted September 20 Share Posted September 20 Can't tell me this wasn't all a master Plan. Theyre xounting on the hype of First week from joker tò generate extra streams combined with vynil. 1 1 Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
RAMROD 104,212 Posted September 20 Share Posted September 20 Vinyl ship on October 4th, likely aiming for #1 on that period, so they can humour me by announcing LG7 first single by that very week DWAS going to be #1, especially since it is announced will release in October anyway! (ノ◕ヮ◕)ノ✧*:・゚ 𝒬𝓊𝑒𝑒𝓃 𝓃𝑒𝓋𝑒𝓇 𝒸𝓇𝓎 (*´艸`*) ♡♡♡ Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
LibraLove 1,244 Posted September 20 Share Posted September 20 Slay mama Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
Gagalvaro 2,498 Posted September 20 Share Posted September 20 26 minutes ago, Ack1234 said: Got mine from Bruno’s site I’m in U.K. . How much shipping costs? Because mine are 24 EUR for Spain. Gurl WTF www.twitter.com/AFerreroEscriva Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
Harlet 911 Posted September 20 Share Posted September 20 Oh damn I’m so broke rn, someone send me $22 pls jk jk I’ll put it on my credit card 1 1 Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
leedeegaga 338 Posted September 20 Share Posted September 20 55 minutes ago, Ack1234 said: Got mine from Bruno’s site I’m in U.K. . Thank you so much! Just got mine! £16 though for shipping!? Scare them first, so they can’t scare you... Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
Ack1234 481 Posted September 20 Share Posted September 20 20 minutes ago, leedeegaga said: Thank you so much! Just got mine! £16 though for shipping!? Worth it . 1 Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
Ack1234 481 Posted September 20 Share Posted September 20 51 minutes ago, Gagalvaro said: How much shipping costs? Because mine are 24 EUR for Spain. Gurl WTF 16 gbp for me . Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
PatrickMonster 5,851 Posted September 20 Share Posted September 20 Managed to buy it from Bruno’s store Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
dit 45,460 Posted September 20 Share Posted September 20 isnt today the last day of the tracking week? bad timing Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
PatrickMonster 5,851 Posted September 20 Share Posted September 20 12 minutes ago, dit said: isnt today the last day of the tracking week? bad timing Its shipping on oct 4, so perfect timing for a big push for that week Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
Juanlittlem 41,653 Posted September 20 Share Posted September 20 This not shipping to my address AGAIN, I need her store to fix this 'cause Ive always bought from her US store with no problem. Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
Anderson123 35,636 Posted September 20 Share Posted September 20 US only. Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
King of the Fall 3,781 Posted September 20 Share Posted September 20 They are coming for the big chart push Hey, I'm king of the world, you ought to hear my song, you come on measure me, I'm twenty inches long Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
ssslyboy 3,273 Posted September 20 Share Posted September 20 55 minutes ago, PatrickMonster said: Its shipping on oct 4, so perfect timing for a big push for that week yeah it just entered top 20 overall radio. it could be peakng or close to peaking two weeks from now so it really is great timing 1 Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
Featured Posts