⚔️ CHROMATICA OUT NOW ⚔️

Follow us on TikTok
Sign in to follow this  
economy

Apple Now World's Most Valuable Company At $1.8 Trillion

monster

Glad I helped contribute <3

also dude I was eating chocolate a few days and thought about you.. have you gotten a chocolate fix yet??

⛧Kein mitleid für die mehrheit⛧
  • LMAO 4

Share


Link to post
Share on other sites
papergangster

I remember using the colored desktops in my school’s library years ago.

  • Like 1

Share


Link to post
Share on other sites
Economy
Just now, monster said:

Glad I helped contribute <3

also dude I was eating chocolate a few days and thought about you.. have you gotten a chocolate fix yet??

I just ate a Chocolate icecream sandwich does that count? :enigma:

 

Also I used to contribute but I decided to no longer buy their overpriced sh*t. $1000 to $2000 for new phones that last 2 years at good performance if ur lucky? Keep it :neyde:

  • LMAO 1
  • YAAAS 3
  • Thanks 1

Share


Link to post
Share on other sites
Sepsami

I can't even comprehense how much money a trillion is :awkney:

Share


Link to post
Share on other sites
monster
Just now, Economy said:

I just ate a Chocolate icecream sandwich does that count? :enigma:

 

Also I used to contribute but I decided to no longer buy their overpriced sh*t. $1000 to $2000 for new phones that last 2 years at good performance if ur lucky? Keep it :neyde:

I got an iphone x and its literally a dream ahah

and yass! jealous of u :laughga: 

⛧Kein mitleid für die mehrheit⛧

Share


Link to post
Share on other sites
Economy
1 minute ago, Sepsami said:

I can't even comprehense how much money a trillion is :awkney:

Well... The company doesn't actually have $1 Trillion lol

Share


Link to post
Share on other sites
Sepsami
1 hour ago, Economy said:

Well... The company doesn't actually have $1 Trillion lol

I know, it's the worth of the entire business. But still how many billions is that? :awkney: a 1000? :yennefer:

Share


Link to post
Share on other sites
Economy
1 minute ago, Sepsami said:

I know, it's the worth of the entire business. But still how many billions is that? :awkney: a 1000? :yennefer:

Yup. $1 Trillion is 1000 Billion :enigma:

 

I don't know what Apple is trading at I'd have to search it up... But a typical stock trades between 15X to 17X earnings... So at $1.8 Trillion market cap if Apple was trading at a normal value relative to earnings that would suggest their profits are $105 Billion to $120 Billion annually

 

But their profits are probably under $100 Billion cuz I suspect Apple is probably a high dividend premium stock so their trading multiple is probably more than 17X.

 

I'm gonna search it up now out of curiosity lol. But either way they taking in crazy cash

 

 

Share


Link to post
Share on other sites
Rio
Posted (edited)
56 minutes ago, Economy said:

I just ate a Chocolate icecream sandwich does that count? :enigma:

 

Also I used to contribute but I decided to no longer buy their overpriced sh*t. $1000 to $2000 for new phones that last 2 years at good performance if ur lucky? Keep it :neyde:

iPhones last much longer than 2 years lmao:laughga: they ain't Samsungs which last at good performance for 6 months then degrade from then on

 

my 6S lasted ****ing years

if you pick up a 5C, it performs just as it did back in 2015 haha

Edited by Rio

Share


Link to post
Share on other sites
ice bear
Posted (edited)
1 hour ago, Sepsami said:

I can't even comprehense how much money a trillion is :awkney:

a million seconds is 11 days

a billion is 32 years

a trillion is 31,7thousand years

Edited by ice bear
ice bear = best bear

Share


Link to post
Share on other sites
Economy
9 minutes ago, Rio said:

iPhones last much longer than 2 years lmao:laughga: they ain't Samsungs which last at good performance for 6 months then degrade from then on

 

my 6S lasted ****ing years

if you pick up a 5C, it performs just as it did back in 2015 haha

I mean for me they didn't last more than 2 years :emma:

Share


Link to post
Share on other sites
PunkTheFunk
59 minutes ago, Sepsami said:

I can't even comprehense how much money a trillion is :awkney:

Let's say you have a net worth of $500,000.

If we shrunk down Apple's net worth to $1 million, and we shrunk your net worth down to a proportional amount, you would have 28 cents.

  • Like 1

Share


Link to post
Share on other sites
Economy
14 hours ago, PunkTheFunk said:

Let's say you have a net worth of $500,000.

If we shrunk down Apple's net worth to $1 million, and we shrunk your net worth down to a proportional amount, you would have 28 cents.

I think Market Cap is the total stock valuation not necessarily their net worth. I don't think debt and assets is factored into this

 

Unless u brough it up just for comparing the amount of money... That's insane... 28 cents :sharon:

  • Like 1

Share


Link to post
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now
Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...