Jump to content
question

Do you agree that Gaga is being too...

Featured Posts

zerojk

Do you think she’s being TOO overreactive recently when it comes to winning awards and acceptance speeches? To the point that it doesn’t look that real

I lowkey do, and I have seen that its a common percepcion that is even getting her some bad opinions from people who think she’s being fake and stuff...

i felt this way mostly yesterday when she won the grammy for Shallow, and its weird because she didn’t use to be that way, just watch her acceptance speeches during TFM/BTW era, I mean its normal that she gets excited and most of the times she looks so nice and humble, I’m only talking about certain times (like yesterday’s for example)

 

  • Like 22
  • Shook 2
  • Sad 1
  • Thanks 3

Share


Link to post
Share on other sites
Ryusei

oh no she has emotions and allows them to come out how dare this fake bitch. Reminds me of when everyone accused taylor of being fake for being excited about winning awards.

Edited by Ryusei
  • Like 41
  • LMAO 1
  • YAAAS 1
  • Love 1
  • Thanks 3

Share


Link to post
Share on other sites
Judaz

I though that but then I realised everyone who won was the same. Imagine it being one of us we would do a Jackson all over the stage.

  • Like 1
  • LMAO 2

Share


Link to post
Share on other sites
Didymus

It does come off as fake or calculated sometimes. Like, when she went on the whole ‘thank you God’ route I was horrified. Such a cliché.

But I don’t know if it’s just accidental or not. I just think she’s a very complex personality and she might have trouble not orchestrating her responses in general, as a kind of defense mechanism, I can relate to that. That constant awareness of being watched affecting your behavior etc. it might just be that.

  • Like 36
  • LMAO 1

Share


Link to post
Share on other sites
OBEY

people all react the same way ; cardi had problem speaking, dua low-key cried too etc. 

  • Like 4

Share


Link to post
Share on other sites
Didymus

 She’s definitely a pro at fake crying though. Like, sorry but when you actually cry your face spazzes out and you can’t control your voice. Most celebs, including Gaga, show none of those symptoms and are most definitely acting out their emotions when they cry at these award shows. That’s why it’s always so ‘different’ when a celeb actually cries like Adele at the BRITs.

Edited by Didymus
  • Like 3

Share


Link to post
Share on other sites
retroglamx

IDK, IDC. I was crying with her as she accepted the award. You may call it fake but I was honestly not ready for that win and I'm sure she wasn't either.

Pink flamingos always fascinated me.
  • Like 3

Share


Link to post
Share on other sites
JohnnyVersace

I think she just cares more now, and isn't used to constantly winning and rising to fame like in the early days. 

  • Like 35

Share


Link to post
Share on other sites
MEM

I genuinely think she’s gotten more emotional over the years. The reaction last night was real to me - because the film and that song really means a lot to her, she never would’ve had this kind of opportunity without Bradley :heart:

  • Like 20
  • Thanks 2

Share


Link to post
Share on other sites
LaLa
1 minute ago, MEM said:

I genuinely think she’s gotten more emotional over the years. The reaction last night was real to me - because the film and that song really means a lot to her, she never would’ve had this kind of opportunity without Bradley :heart:

 

This! We know that for years she was suppressing bad things that happened to her and negative emotions, and I think that when she really started to work on her mental health her emotions overall changed. Like, when you suppress the bad you are also not fully feeling the good, and now she feels all at full measure, if that makes sense. 

Also, as I've gotten older (and I'm the same age as Gaga) I've become much more of a crier... I used to laugh at my mom crying at commercials as a kid and now it's me lol. Especially happy things, I'm a damn mess :toofunny:

  • Like 18

Share


Link to post
Share on other sites
TMM90

Too be honest, I’ve stopped watching her acceptance speeches for a few years now because of this.

 

  • Like 7
  • Shook 1
  • Sad 6
  • Thanks 1

Share


Link to post
Share on other sites
DreamingMonster

She decided to be more human instead of monster. During TF/TFM/BTW everything was perfectly acted and staged. She invented Lady Gaga. The DarkGa everyone loves. 

But now she accepts her awards not staged and she share her emotions. She's more tangible. 

 

And maybe she's fuccking happy that she won after all the **** she went through the last years!

  • Like 10
  • Thanks 2

Share


Link to post
Share on other sites
Gam

so she's not allowed to be emotional at awards anymore? damn her for being an emotional person

why y'all so negative, let the woman live

  • Like 4
  • Thanks 8

Share


Link to post
Share on other sites
Ronk
4 minutes ago, DreamingMonster said:

She decided to be more human instead of monster. During TF/TFM/BTW everything was perfectly acted and staged. She invented Lady Gaga. The DarkGa everyone loves. 

But now she accepts her awards not staged and she share her emotions. She's more tangible. 

 

And maybe she's fuccking happy that she won after all the **** she went through the last years!

mte

I live in an alternate universe.
  • Love 1

Share


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×