Ophelia 4,736 Posted September 4, 2016 Share Posted September 4, 2016 I have an iPhone for like 2 months, so it will be the first song I'll ever buy on iTunes. My card is linked, my ass is whipped. I'm ready. ...has anybody seen my disco stick? Link to post Share on other sites More sharing options...
GagaEffect 876 Posted September 4, 2016 Share Posted September 4, 2016 I have my Spotify Link to post Share on other sites More sharing options...
JanPianoMusic 730 Posted September 4, 2016 Share Posted September 4, 2016 It's been ready since 19 August You will never please everyone. Link to post Share on other sites More sharing options...
malazam 15,710 Posted September 5, 2016 Share Posted September 5, 2016 18 hours ago, fede ARTPOP said: Hola Uruguay...Hola España iTunes ya no me deja cambiar de pais, me pide metodo de pago del pais que eliga... Yo tengo una cuenta en USA, compro las Gift card en esta pagina http://www.pcgamesupply.com/ usando mi Visa y la acredito en mi cuenta iTunes USA... En Digital Games Uruguay las venden (bastante más caras) Al parecer ellos te ayudan a cambiar el pais, tengo mi iTunes abierto y al poner Estados Unidos me pide metodo de pago pero tambien aparece para canjear un codigo que es donde por lo que tengo entendido debo colocar el codigo de las Gift Card... another shot before we kiss the other side Link to post Share on other sites More sharing options...
Featured Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.