Jump to content

💙 HEAVY METAL LOVER T-SHIRT 💚

Follow Gaga Daily on Telegram

artRAVE in Cologne, Germany (October 7th)


Melech

Featured Posts

Hi guys!

Nice to meet you! My name is Alexandra, me and my friend desire to visit such a great show!!!
So we decided to attend it in Cologne (I have been there few time, absolutely in love with city).

I have few question (we never been before at shows like that).

1. Lanxness arena. Which seats is better? We can spend ~100+/- euro for each ticket.
But I dont understand where exactly will be scene! =( Which sector is better?
Maybe standing tickets are better? I would like to dance!

2. Please tell me a good site for buying tickets! I found http://www.ticketmaster.de/ Is that ok?

3. I see tickets still for sale. But ARTPOP sector tickets sold. Whats special about it?

Great thanks for your help! I don't speak German at all, so its kinda not easy to get tickets.

Link to post
Share on other sites

  • Replies 297
  • Created
  • Last Reply
Qualle1

Hi guys!Nice to meet you! My name is Alexandra, me and my friend desire to visit such a great show!!!So we decided to attend it in Cologne (I have been there few time, absolutely in love with city).I have few question (we never been before at shows like that).1. Lanxness arena. Which seats is better? We can spend ~100+/- euro for each ticket.But I dont understand where exactly will be scene! =( Which sector is better?Maybe standing tickets are better? I would like to dance!2. Please tell me a good site for buying tickets! I found http://www.ticketmaster.de/ Is that ok?3. I see tickets still for sale. But ARTPOP sector tickets sold. Whats special about it?Great thanks for your help! I don't speak German at all, so its kinda not easy to get tickets.

Hi Alexandra,

it is 3 o'clock in the morning and I just arrived at home from bloody work.

I will answer all of your questions properly tomorrow in the morning.

Cheers,

André :)

MAKE LOVE NOT WAR
Link to post
Share on other sites

Qualle1

Hi guys!Nice to meet you! My name is Alexandra, me and my friend desire to visit such a great show!!!So we decided to attend it in Cologne (I have been there few time, absolutely in love with city).I have few question (we never been before at shows like that).1. Lanxness arena. Which seats is better? We can spend ~100+/- euro for each ticket.But I dont understand where exactly will be scene! =( Which sector is better?Maybe standing tickets are better? I would like to dance!2. Please tell me a good site for buying tickets! I found http://www.ticketmaster.de/ Is that ok?3. I see tickets still for sale. But ARTPOP sector tickets sold. Whats special about it?Great thanks for your help! I don't speak German at all, so its kinda not easy to get tickets.

I am so sorry for my late reply.

Please have a closer look at the first page of this thread, where I posted a lot of helpful information about how to get tickets in your language on www.eventim.de and www.ticketmaster.de

As there seem to be all of the standing tickets sold out on both eventim.de and ticketmaster.de, you should have a closer look at Category 1 or Category 3, to find decent seats.

If you want to spend more money and want to get on the floor (= standing), please check out the "special tickets", like "Little Monster Zone" (Early Access) or the other pricey packages.

Good luck!

:)

Scheiße ich glaube ich Kriege keine Tickets mehr :deadbanana:

Jeden Tag eventim.de und ticketmaster.de checken! Donnerstag gab es für Köln wieder auf beiden Seiten für ein paar Stunden Tickets, die ein paar Tage zuvor ausverkauft waren.

MAKE LOVE NOT WAR
Link to post
Share on other sites

Qualle1

so geht's mir auch :rip:

Ich verstehe Dich nicht.

Du hast doch gesagt, Du kommst auch?!

Und jetzt postest Du, dass Du noch kein Ticket hast...

Bist Du jetzt dabei - oder nicht?! *LOL*

MAKE LOVE NOT WAR
Link to post
Share on other sites

Qualle1

Vielleicht in paar Monaten meine neue Heimatstadt :classy:

 

Die armen Kölner... ;)

MAKE LOVE NOT WAR
Link to post
Share on other sites

Fies :crossed: Ich bin total nett.

Und ein bisschen zickig :hug:

Jeden Tag eventim.de und ticketmaster.de checken! Donnerstag gab es für Köln wieder auf beiden Seiten für ein paar Stunden Tickets, die ein paar Tage zuvor ausverkauft waren.

Okay danke!

Link to post
Share on other sites

Melech

Und ein bisschen zickig :hug:

Okay danke!

Ich greif aber keine Leute aus dem Nichts an :ohno:

Link to post
Share on other sites

  • 3 weeks later...
Melech

Das ist das erstemal,dass ich Stehkarten habe und ich hab von paar Leuten gehört,dass man immer angegrabscht wird. Ich möchte nicht angegrabscht werden von wild fremden Leuten :wtf:

Link to post
Share on other sites

Qualle1

Das ist das erstemal,dass ich Stehkarten habe und ich hab von paar Leuten gehört,dass man immer angegrabscht wird. Ich möchte nicht angegrabscht werden von wild fremden Leuten :wtf:

Wie meinst Du das, mit dem "Angrabschen"?

Wo glaubst Du denn, wo man Dich angrabscht? ;)

Simon, umso weiter vorne Du an der Bühne bzw. am "Catwalk" stehst, desto enger wird es sicherlich für Dich und Deine/n Freund/e.

Auf Grund der Enge kann es schon sein, dass man/frau häufiger Körperkontakt mitander hat, da sich die heißen, schwitzenden und im Rhythmus der Musik bebenden, vibrierenden Körper berühren - aber sicherlich nicht so unsittlich, wie auf einer Gay Circut Party! *LOL*

Also: Mit Absicht wird Dir mit Sicherheit niemand an Deinen Po oder - im schlimmsten Fall - in Deinen Schritt greifen!

Allerdings kann es schon so dicht gedrängt sein, dass Du tatsächlich ständig Körperkontakt mit den Leuten um Dich herum hast oder sogar deren Atem auf Deiner Haut spürst.

Viele Grüße

André

PS: Thank God I have a seat! :)

MAKE LOVE NOT WAR
Link to post
Share on other sites

Melech

Wie meinst Du das, mit dem "Angrabschen"?

Wo glaubst Du denn, wo man Dich angrabscht? ;)

Simon, umso weiter vorne Du an der Bühne bzw. am "Catwalk" stehst, desto enger wird es sicherlich für Dich und Deine/n Freund/e.

Auf Grund der Enge kann es schon sein, dass man/frau häufiger Körperkontakt mitander hat, da sich die heißen, schwitzenden und im Rhythmus der Musik bebenden, vibrierenden Körper berühren - aber sicherlich nicht so unsittlich, wie auf einer Gay Circut Party! *LOL*

Also: Mit Absicht wird Dir mit Sicherheit niemand an Deinen Po oder - im schlimmsten Fall - in Deinen Schritt greifen!

Allerdings kann es schon so dicht gedrängt sein, dass Du tatsächlich ständig Körperkontakt mit den Leuten um Dich herum hast oder sogar deren Atem auf Deiner Haut spürst.

Viele Grüße

André

PS: Thank God I have a seat! :)

Keiner meiner Freunde will dahin mit mir. Bin auf mich allein gestellt :sharon:

 

Aber,gut,hoffen wir mal es ist so wie du das sagst :laughga:

Link to post
Share on other sites

Qualle1

Keiner meiner Freunde will dahin mit mir. Bin auf mich allein gestellt :sharon: Aber,gut,hoffen wir mal es ist so wie du das sagst :laughga:

Bitte?

Ich dachte, das ist Dein erstes Konzert - und Du würdest Dir die Show mit Freund/en angucken.

Ganz bestimmt findet sich hier ein netter Mensch (w/m), mit dem Du zusammen den Innenraum unsicher machen kannst!

:)

MAKE LOVE NOT WAR
Link to post
Share on other sites

Melech

Bitte?

Ich dachte, das ist Dein erstes Konzert - und Du würdest Dir die Show mit Freund/en angucken.

Ganz bestimmt findet sich hier ein netter Mensch (w/m), mit dem Du zusammen den Innenraum unsicher machen kannst!

:)

Ist nicht mein erstes. Die sind alle abgesprungen. Die Ärsche. :p

 

Achja,wird sich schon jemanden finden :) 

Link to post
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...