charts

The ALL NEW Charts Discussion Thread

Started by Jase with 8,808 replies so far

OH MY GOD some moderators can tell me how TO STOP this add of the cure, it consumes my internet traffic @Jase

3 people like this

Share


Link to post
Share on other sites

I can't believe Selena premiered her video on Spotify

I remember that a member here said that Gaga should be the first to do that :poot:

5 people like this

Share


Link to post
Share on other sites

Bad Liar is already #8 :green:

1 person likes this

Share


Link to post
Share on other sites

Yasssss

hoepfully we get some of our good sistrens back

Share


Link to post
Share on other sites
4 minutes ago, GagaStan95 said:

OH MY GOD some moderators can tell me how TO STOP this add of the cure, it consumes my internet traffic @Jase

It also stops my AM/Spotify in the background smh :madge:

worst when I'm trying to stream The Cure as every chartster should!

3 people like this

*muffled Jewels N' Drugs in the background*

Share


Link to post
Share on other sites

The video is muted for me by default lol


I'm on my way

Share


Link to post
Share on other sites

Posted (edited)

I guess AYO fans are the ones being brainwashed with The Cure with volume on. @Admin great work in birthing a new world with better taste. 

Edited by LetsGetHigh
1 person likes this

I'm on my way

Share


Link to post
Share on other sites
1 minute ago, DeanWinchester said:

It also stops my AM/Spotify in the background smh :madge:

worst when I'm trying to stream The Cure as every chartster should!

Is this the Admin's attempt to sabotage The Cure's chart run? Watch his Twitter. Maybe he'll post something about BA and how it's gaining or something. :giggle:

 

JK, of course. Don't want to get banned.

The Cure is doing great on charts.

Share


Link to post
Share on other sites
2 minutes ago, LetsGetHigh said:

The video is muted for me by default lol

same, but sometimes I have a sound and idk where is it because it's like a sound of an ad, or something and I see no one

and the sound is off when I close GGD.

1 person likes this

Share


Link to post
Share on other sites

The Fame is #128 on US iTunes :green:

8 people like this

Share


Link to post
Share on other sites
1 minute ago, ViviLittleM said:

same, but sometimes I have a sound and idk where is it because it's like a sound of an ad, or something and I see no one

and the sound is off when I close GGD.

scroll down a bit and you'll see a snippet of the lyric video autoplaying 


I'm on my way

Share


Link to post
Share on other sites
12 minutes ago, GagaStan95 said:

OH MY GOD some moderators can tell me how TO STOP this add of the cure, it consumes my internet traffic @Jase

AdBlock. I didn't even know what you guys were talking about lmao.

4 people like this

It's not that I don't wanna love you

Share


Link to post
Share on other sites
1 minute ago, LetsGetHigh said:

scroll down a bit and you'll see a snippet of the lyric video autoplaying 

yeah yeah I know

but I mean another sound WITH The Cure's sound as well but The Cure is muted

-

i hope the lyric video playing counts for a view on YouTube? lmao

Share


Link to post
Share on other sites
5 minutes ago, LetsGetHigh said:

I guess AYO fans are the ones being brainwashed with The Cure with volume on. @Admin great work in birthing a new world with better taste. 

A-YO will never die!

 

1 person likes this

*muffled Jewels N' Drugs in the background*

Share


Link to post
Share on other sites