Jump to content

💙 HEAVY METAL LOVER T-SHIRT 💚

Follow Gaga Daily on Telegram
celeb

Eden xo discusses her negative experience with Charli XCX


BUtterfield 8
 Share

Featured Posts

Reginald

The Heaven & Hell promo:applause:

Atlantic Records finally threw my girl Ava a bone :lmao:

  • LMAO 1
Link to post
Share on other sites

JessFletch

Yes, I watched all of it, because I got sucked in 🤡

Didn't know anything about her before this evening, except NOW I know

she is a butthurt narcissist, seemingly surprised by the concept of “fair weather friends”

in an industry BUILT on those relationships.

Happy she has a platform to air her grievances,

but it took her 5 separate tiktoks to say NOTHING lol

Genuinely curious: do these “story times” EVER help frustrated artists?

Ever? Even for clout, do they ever accomplish anything?

Is she going to DO anything with these new 15 minutes of fame?

Probably not lol

edit- you couldn't PAY me to sit in a room with her OR Charli lmaooo

but the whiny vids are amusing

Edited by JessFletch
⚫️
  • Like 2
Link to post
Share on other sites

NATAH

somebody summarise i aint watching alla that

mother, what must i do?
  • YAAAS 1
Link to post
Share on other sites

erfaan
2 minutes ago, NATAH said:

somebody summarise i aint watching alla that

She got butthurt simply because Charli wasn't as energetic/didn't react the way she expected when she said hi to her at a brunch a few years after they first met before Charli was famous :flop:

Edited by erfaan
  • Like 2
  • Shook 2
Link to post
Share on other sites

JessFletch
Just now, NATAH said:

somebody summarise i aint watching alla that

Nobody summarize for him!!!

10+ minutes of her nasally voice is the price you must pay

for hollow enlightenment lol

Spoiler

She was asked to help hype up Charli (a bit- taking her to clubs, etc) when the latter was starting out,

Charli blew up with Fancy, while Eden continued to struggle as an independent artist

then Charli acknowledged her in an arguably condescending way at a party 🙃

That's it.

They're both brats haha

⚫️
  • Like 2
  • Thanks 1
Link to post
Share on other sites

HelloHangoverz

she's an english public school girl with a massive gay following. of course she's not Mrs Nice LMAO

Cardi B on criteria for female artists: ‘They want you to be Mother Teresa’
  • Like 3
  • LMAO 2
Link to post
Share on other sites

palma

God that was so many videos just to say “we knew each other for so long and she ignored me at this industry event, but she was probably high” :bear:

she seems like a nice lady but like this is hollywood you’d think she’d have thicker skin after all those years hustling. it also seems a little weird to come for charli at this specific moment - she looks salty tbh :partysick:

  • Like 2
Link to post
Share on other sites

VTV

CcFKhseWAAAoI1Q.jpgs-l1200.jpg

 

i thought its gonna be about another stan twitter confirming the weekend collab lmao

checkout my channel: https://www.youtube.com/channel/UC5iGoXYpXnIfLHH1o7H9lxA
  • LMAO 1
  • YAAAS 1
Link to post
Share on other sites

VTV
50 minutes ago, NATAH said:

somebody summarise i aint watching alla that

just watch the part 5/last vid. its all there

checkout my channel: https://www.youtube.com/channel/UC5iGoXYpXnIfLHH1o7H9lxA
Link to post
Share on other sites

RebeldeFaith

Did she delete it already? :sharon:

Something something idk
Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
 Share

×
×
  • Create New...