Jump to content
Follow Gaga Daily on Telegram
other

Richy talks about working with Gaga and JoJo (Billboard)


GagaGame
 Share

Featured Posts

GagaGame

Well, now we know she still works with him :sweat:

Don't take me too seriously, I am just a monkey
  • LMAO 3
  • Shook 1
  • Sad 46
Link to post
Share on other sites

The Z

UGHHHHHHHHHHH

what else?

 

Edit: Stream “Eh, Eh”, ´cause eh, what else can we say?

 

Edited by The Z
  • LMAO 10
  • YAAAS 1
  • Love 1
Link to post
Share on other sites

Nacchi

Why is this guy still working with her? This is one of the worst decisions in her career 

  • Like 37
  • Thanks 2
Link to post
Share on other sites

bpmMonkey
2 minutes ago, Mocchi said:

Why is this guy still working with her? This is one of the worst decisions in her career 

Absolutely. Her career is truly failing 🥲

  • LMAO 7
Link to post
Share on other sites

Modern Ecstasy2

I'm not watching it, I don't want to see/hear that man. What does he say about working with Gaga?

Edited by Modern Ecstasy2
“Delete this thread that person is not Gaga he is a hot blonde twink”
  • Like 8
  • Thanks 3
Link to post
Share on other sites

Edonis

Don't act shocked when Gaga's next Oscar campaign is jeopardized by her association with this man 

Edited by Edonis
  • Like 28
  • Sad 2
  • Thanks 1
Link to post
Share on other sites

NATAH

he looks like a toddler in that damn demin jacket thing :smh:

mother, what must i do?
  • LMAO 4
Link to post
Share on other sites

NATAH
9 minutes ago, bpmMonkey said:

Her career is truly failing 🥲

well no, it's not lol but he needs to go

mother, what must i do?
  • Like 1
  • Thanks 15
Link to post
Share on other sites

pussycat

Gaga really needs to speak ab this. If this blows up idk how she would even back up working with him after all that’s revealed? Like even if she is turning a blind eye cause he is like a friend it’s weird. Her still being friends with him in the first place would be questionable imo since she is all about kindness. :messga:

Edited by pussycat
  • Like 3
  • Thanks 3
Link to post
Share on other sites

thatarizonasky

This is absolutely wild. What does she and her team not understand?! He needs to go!!!

  • Like 2
Link to post
Share on other sites

Sarah H
11 minutes ago, Modern Ecstasy2 said:

I'm not watching it, I don't want to see/hear that man. What does he say about working with Gaga?

How incredible she is, he loves and has the best time working with her and how she pushes the boundaries of creativity.

Edited by Sarah H
  • Sad 1
Link to post
Share on other sites

SOON
24 minutes ago, NATAH said:

well no, it's not lol but he needs to go

I agree, it's not failing but considering the R. Kelly situation she must be on the lookout for predators she could possibly be working with. I really dont want another documentary associated with her collabs :oops:

gaga, halsey, lorde, taylor, dua
  • Like 1
  • Sad 1
  • Thanks 2
Link to post
Share on other sites

G U C C I

I knew it was a long shot for him to be removed from the Haus but I was seriously hoping she would make strides in working with new professionals. Oh well

  • Thanks 1
Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
 Share


×
×
  • Create New...