Jump to content

MARRY THE NIGHT ANNIVERSARY T-SHIRT

Follow Gaga Daily on Telegram
celeb

Britney's fans called the police after she deactivated her Instagram


Featured Posts

Teletubby

 

Reveals when?? Results when?? Do we have all the submissions?? Do we have all the votes?? Am I winning??
  • LMAO 2
Link to post
Share on other sites
Gimme More

It was conspiracy theorist tik tokers NOT fans.

Stupid people.

Edited by Gimme More
#JusticeForBritney ♡
  • Like 5
  • LMAO 1
Link to post
Share on other sites
MaybeKermit

Tbh the whole situation including all these “fans”/tiktokkers/SJW’s are TOXIC AF

y’all can’t beg everyone to leave her alone if u don’t leave her alone urselves wth????

 

  • Like 2
  • Thanks 1
Link to post
Share on other sites
rasclautmangos

She's deactivated multiple times. What was different about this time?

  • Like 3
  • Thanks 3
Link to post
Share on other sites
latina twilight

ever since the release of multiple documentaries about the conservatorship and now to all the conspiracy theorists, this is becoming a little too morbid with everybody trying to put on their two cents

the woman has been yelling at people to leave her alone, and she evidently needs her time to heal and get help from professionals only when she's ready to

idk why people thought she was instantly going to recover and go on full celebrity-pop-superstar mode once the conservatorship was over, trauma and mental health issues are delicate and they take some time

"YOU USED TO BE SO KIND, I NEVER KNEW YOU HAD SUCH A DIRRTY MIND".
  • Like 2
  • Thanks 4
Link to post
Share on other sites
Dojo

britney not only have to deal with her family but now with her own fans too? they r unhinged!

Link to post
Share on other sites
Shipper

This the line where fans should not cross. Fans are not their friends, not their therapist, not their confidant. The celebrity doesnt owe fans an explanation about their private life. Some obsessed fans think that they can "save" their fav so they feel necessary and important. That is obsessive and wrong. 

 

💕📦💕📦💕📦💕📦💕📦💕📦💕📦💕📦💕📦💕📦💕📦💕📦💕📦💕📦💕📦💕📦💕📦💕📦💕📦💕📦💕📦💕📦💕📦💕📦💕
  • Like 1
Link to post
Share on other sites
Railing
10 minutes ago, Shipper said:

Fans are not their friends, not their therapist, not their confidant.

I agree; Britney's fans are not her friends, they're not a pal or a confident, and if they threw a party and invited everyone they knew, they would see the biggest gift would not be from Britney :wtf:

Link to post
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now
×
×
  • Create New...