Jump to content

Chromatica out now

celeb

Lil Nas X threw a party with TikTokers


Featured Posts

BUtterfield 8

Update: his response 

Update he deleted it but it was this video

 

Edited by BUtterfield 8
  • LMAO 1
  • Sad 24
Link to post
Share on other sites
  • Replies 124
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • BUtterfield 8

    6

  • MJHolland

    5

  • Hunney

    5

  • Eido

    5

Top Posters In This Topic

Popular Posts

In a panini?

Are we gonna give him the same treatment y’all have been giving Dua Lipa and Lana? Or are we going to make excuses for him?

Update: his response  Update he deleted it but it was this video  

venuspop

...for real, in this pandemic? :awkney: :bradley:

rocket number 9 take off to the planet 🚀
  • LMAO 1
Link to post
Share on other sites
Runway

Isn’t America vaccinating over 2 million people daily? Parties are only going to be more common than ever

  • Like 8
Link to post
Share on other sites
Cookie Tookie

Are we gonna give him the same treatment y’all have been giving Dua Lipa and Lana? Or are we going to make excuses for him?

  • Like 22
  • Thanks 15
Link to post
Share on other sites
Amidana
Just now, Runway said:

Isn’t America vaccinating over 2 million people daily? Parties are only going to be more common than ever

That's no excuse the throw / attend a party. There's no mask nor any social distancing going on, and obviously they don't want it out there because they know people are gonna come at them for throwing a party. 

dont find me on grindr anymore i have a bf
  • Like 12
  • Thanks 9
Link to post
Share on other sites
ToxicHot

“No social media” ... :billie:

That’s the whole point of your careers, luv.

Formerly known as the infamous xxPaperGangsta.
  • Like 8
  • LMAO 3
Link to post
Share on other sites
HEARTSTOP
7 minutes ago, Cookie Tookie said:

Are we gonna give him the same treatment y’all have been giving Dua Lipa and Lana? Or are we going to make excuses for him?

Yes, unfortunately.

I was starting to stan him, just like Dua, but I can't defend this reckless behavior when people's lives are literally on the line.

It's even more strange to me because he explained that he is paranoid with stuff like Covid, so he isolated for a long time and then went to meet this guy, even though he was kinda scared but lonely, and that's how this song came to be.

Edited by HEARTSTOP
Send nudes
  • Like 2
  • Thanks 1
Link to post
Share on other sites
LGHunter

At this point im done with those people. I love lil nas x but this not it. 

But everyone has to decide for him or herself whats good for them and live with the consequences.

  • Like 1
Link to post
Share on other sites
xoxo Craig
Just now, dynamite said:

I am Gaga. Hello little Monster. How can I help you? ⚔️💞

Omg...

#KindnessPunks

End Racism Now
  • LMAO 7
Link to post
Share on other sites
xoxo Craig

ANYWAYS  I was rooting for you Lil Nas X... but this is dumb. Ugh man, we are in a pandemic :rip:

End Racism Now
  • Like 16
  • Thanks 3
Link to post
Share on other sites
LGHunter
2 minutes ago, xoxo Craig said:

ANYWAYS  I was rooting for you Lil Nas X... but this is dumb. Ugh man, we are in a pandemic :rip:

 Same me rn.Cheering Rooting GIF

  • Like 1
  • Thanks 4
Link to post
Share on other sites
kukuryku666
8 minutes ago, dynamite said:

I am Gaga. Hello little Monster. How can I help you? ⚔️💞

...but you look like Britney :neyde:

Edited by kukuryku666
be queer, do crime
Link to post
Share on other sites
BUtterfield 8
5 minutes ago, LGHunter said:

 Same me rn.Cheering Rooting GIF

Who’s the dude in your profile 

  • LMAO 1
Link to post
Share on other sites
  • Admin changed the title to Lil Nas X threw a party with TikTokers

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...

×
×
  • Create New...