๐Ÿ”ด Limited-edition Red Vinyl ๐Ÿ”ด

Sign in to follow this  
celeb

Tom Holland Debuts His Nathan Drake Looks From Uncharted Movie

RAMROD

ย 

:flower:

Edited by RAMROD
(๏พ‰โ—•ใƒฎโ—•)๏พ‰โœง*:๏ฝฅ๏พŸ โ™ฅ
  • Like 3
  • LMAO 4
  • YAAAS 10
  • Love 1
  • Sad 2

Share


Link to post
Share on other sites
Levine

I'm just a mouth, sir.

  • Like 2
  • LMAO 26
  • YAAAS 3
  • Shook 2

Share


Link to post
Share on other sites
bionic

Too young to be Nathan Drake

buy bionic
  • Like 15
  • Thanks 14

Share


Link to post
Share on other sites
Red

Unchart me, sir

says Campbell, chuckling.
  • LMAO 3

Share


Link to post
Share on other sites
uo111
2 minutes ago, bionic said:

Too young to be Nathan Drake

My first thought exactly, looks like a cosplay.

  • Like 1

Share


Link to post
Share on other sites
JINNOCIDE

Wait is there gonna be an Uncharted movie?? omg I wanna see him climbing mountains without any support

ย 

The look is spot on but I feel he's younger

STAN RINA SAWAYAMA

Share


Link to post
Share on other sites
Queen Bitch

I still think he's too young. They should have gone with someone like Scott Eastwood, Jensen Ackles or even Nathan Fillion.

Edited by Queen Bitch
  • Like 5

Share


Link to post
Share on other sites
xoxo Craig
1 minute ago, JINNOCIDE said:

Wait is there gonna be an Uncharted movie?? omg I wanna see him climbing mountains without any support

ย 

The look is spot on but I feel he's younger

He's 24, but Idk who Nathan Drakes is

OT: a SNACK :nooo:

End Racism Now

Share


Link to post
Share on other sites
Ricardo
3 minutes ago, Queen Bitch said:

I still think he's too young. They should have gone with someone like Scott Eastwood, Jensen Ackles or even Nathan Fillon.

This, he looks like a kid doing cosplay tbhย :bear:

  • Like 6

Share


Link to post
Share on other sites
YourWhiskyMouth

Where is the iconic half shirt tuck?ย :grr:

Share


Link to post
Share on other sites
buzzkill

Lol looks like cosplay to meย :awkney:

Share


Link to post
Share on other sites
M Monstre
25 minutes ago, bionic said:

Too young to be Nathan Drake

I wouldโ€™ve agreed until I saw this photo. I think he looks good. In an ideal scenario though, I probably wouldโ€™ve cast someone else.ย 

Share


Link to post
Share on other sites
DirrtyPony

Iโ€™m skeptical of this casting choice.

Obviously a trailer is needed to fully decide, but Iโ€™m getting โ€œweak story, but look we got Tom Hollandโ€ vibes so far.

  • Like 2

Share


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...