Sign in to follow this  
achievement

ROM 10M Views In 9 Hours (First Gaga Video To Ever Do So)

jprince99x

IMG-6114.jpg

RAIN ON ME JUST HIT 10 MILLION VIEWS!!

it did this in just 9 hours, Stupid Love did the same after 24.

Certified hit!

Join the Rain On Me view tracking party on twitch and watch the views go up! We've been watching gaga music videos, performances, and interviews all day!

Let’s have some fun this beat is Sapokanikan
  • Like 4
  • YAAAS 17
  • Love 6
  • Shook 3

Share


Link to post
Share on other sites
GaGaAst

This is her fastest video to reach 10M. For reference stupid love took almost 3 times longer - around 25 hours to reach 10M views. 

RAIN ON US RAIN ON CHARTS RAIN ON HATERS RAIN EVERYWHERE 

 

Love it when you call me legs In the morning, buy me eggs
  • Like 1
  • YAAAS 36
  • Love 4

Share


Link to post
Share on other sites
Economy

 

10M views in 9 hours adds up to an average of roughly just over 1.1M per hour :omg:

 

This also becomes the fastest Gaga video to reach 10M views ever! :firega:

 

A side achievement, the current like to dislike ratio is nearly 98% "like" :)

 

  • Like 4
  • YAAAS 20
  • Love 10

Share


Link to post
Share on other sites
Pray4FameGa

I thought ROM was gonna be good, I did not expect this much of a smash.

Their names alone would be enough to draw mass interest, but given how hard the song hits and how visionary the video is, this is gonna be a huggeee hit. :vegas:

  • Like 7
  • YAAAS 17
  • Love 5

Share


Link to post
Share on other sites
Economy
Posted (edited)
2 hours ago, Pray4FameGa said:

I thought ROM was gonna be good, I did not expect this much of a smash.

Their names alone would be enough to draw mass interest, but given how hard the song hits and how visionary the video is, this is gonna be a huggeee hit. :vegas:

I'm loving it and replaying it like crazy

 

I liked SL the song but the video felt cheap and meh

 

But Rain on me I love the song AND the video

 

I think the last music video from Gaga I replayed so many times was Judas tbh 

Edited by Economy
  • Like 4
  • YAAAS 4
  • Love 3
  • Thanks 1

Share


Link to post
Share on other sites
jprince99x

 

Let’s have some fun this beat is Sapokanikan

Share


Link to post
Share on other sites
Judas Society

What's her most views video in 24 hours? Was it MTN? or Applause?

Share


Link to post
Share on other sites
Aquarius
Posted (edited)

omg about 1M+ views per hour, that's insane

0e9068457e0207517e1906beb9dbba63619ca520

Spoiler

a top 5 or a #1 debut on lock me thinks :queenga:

 

Edited by Aquarius
  • YAAAS 2

Share


Link to post
Share on other sites
jprince99x

Track the streams here!

 

Let’s have some fun this beat is Sapokanikan
  • YAAAS 1
  • Shook 1

Share


Link to post
Share on other sites
VasilisVas
2 minutes ago, Economy said:

I think the last music video from Gaga I relayed so many times was Judas tbh 

Alejandro for me

  • LMAO 1

Share


Link to post
Share on other sites
Luna Lovegood

KEEP STREAMING

luna’s advocate
  • Like 1
  • YAAAS 1

Share


Link to post
Share on other sites
Economy

@GaGaAst and I seemed to have made the thread at the exact same time :triggered:

 

 

Maybe the mods can either lock this thread or merge it with his

Share


Link to post
Share on other sites
Spyro

Imagine the sour candy video if it gets one :giveup:

Spyro the Dragon
  • Like 2
  • YAAAS 7
  • Love 1
  • Thanks 2

Share


Link to post
Share on other sites
Gabe
3 minutes ago, Economy said:

I think the last music video from Gaga I relayed so many times was Judas tbh 


Literally same. 

  • Like 2

Share


Link to post
Share on other sites
Pray4FameGa

Can wee talk about the fact it's currently on 1.4 million likes and 41k dislikes. I've never seen a ratio like that on such a hugely viewed video.

  • Like 11
  • Love 2
  • Thanks 1

Share


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...