Jump to content
Sign in to follow this  
news

French radio already airplays Stupid Love

Featured Posts

Rifek

It's sad and confusing at the same time.

Did Gaga send it to them or do they use the leak?

Is it even legal?

I'm confused.

  • Like 2
  • LMAO 6
  • YAAAS 1
  • Shook 14

Share


Link to post
Share on other sites
WhiteHotForever

That’s so wrong if they play the leaked and illegaly downloaded version 


Deletedt

Edited by WhiteHotForever
  • Like 7

Share


Link to post
Share on other sites
Miracle

Isn't fun radio like the biggest radio station in France?

 

  • Like 8

Share


Link to post
Share on other sites
Luna Lovegood

this whole thing is a mess wtf

luna’s advocate
  • Like 1

Share


Link to post
Share on other sites
SlaeUrAnus

What is going on

 tumblr_inline_p86p2bXQat1qais6x_540.gif

In a world where you could he anything, be kind.
  • Like 4
  • Thanks 1

Share


Link to post
Share on other sites
Glory
1 minute ago, Miracle said:

Isn't fun radio like the biggest radio station in France?

 

Not the biggest, but quite a big one

  • Like 5
  • LMAO 1
  • Love 1
  • Shook 1
  • Thanks 1

Share


Link to post
Share on other sites
Thonin Dyn

Stupid Host

Put on your shades cause we’re dancing in the flames
  • LMAO 1

Share


Link to post
Share on other sites
Ryusei

Oh man... when are they gonna address this.. I'm not usually one to say this but is stupid love the lead single? they can do other spontaneous things to promote the song if they had stuff lined up. This is such a mess and not hearing anything from them is just so... ugh

Stream PANG by Caroline Polachek
  • Like 1
  • YAAAS 1

Share


Link to post
Share on other sites
Phaye Monster

Yikes. I feel like her team has no choice but to bring the release forward now, if it’s already being played on big radio stations. 
I get that leaks can’t be stopped but with the amount of publicity this already has, I feel like her team HAS to at least say something to keep the momentum before it wears off. 
big yikes. 

I'm an ARTPOP bitch, baby
  • Like 7

Share


Link to post
Share on other sites
MANiCURE 6
1 minute ago, Miracle said:

Isn't fun radio like the biggest radio station in France?

 

No it's NRJ ;-) 

This is sooo wrong ! They said it's an "exclusivity" but we all know that it's not and that they downloaded the leak... Idk if it's legit to do that ?

Share


Link to post
Share on other sites
StarstruckIllusion

Plssss omg this era is gonna start off SO messy...

  • Like 3

Share


Link to post
Share on other sites
Miracle
Just now, MANiCURE 6 said:

No it's NRJ ;-) 

This is sooo wrong ! They said it's an "exclusivity" but we all know that it's not and that they downloaded the leak... Idk if it's legit to do that ?

well I guess it's second then because that radio host alone has +300K followers

 

Share


Link to post
Share on other sites
Cerny

That’s like when Australian radio played the Aura leak. :poot:

  • Like 3
  • LMAO 1
  • YAAAS 1
  • Thanks 1

Share


Link to post
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now
Sign in to follow this  
×
×
  • Create New...