Jump to content
Stefani Tee
Sign in to follow this  
throwback

TBT to Miley's 2013 features

Featured Posts

FentyGa

I feel like both of these were huge hits and bops at the time, but now they've been forgotten
Miley basically raised me and Hannah was my favourite show as a kid, so though I may not be fully stanning, I often have phases where I listen to nothing but Miley lol rn I'm going through one of those soooo yuh lol

 

 

  • YAAAS 1

Share


Link to post
Share on other sites
holy scheisse

Don't forget this 2013 collab which I love

 

 

I wanna eat the whole caaaaake I'm not sharing, I'm not sharing 

  • YAAAS 3
  • Sad 1

Share


Link to post
Share on other sites
OliG

Did not like her at that time but gotta admit those are bops , still listen to them sometimes lol 

  • YAAAS 1
  • Thanks 1

Share


Link to post
Share on other sites
neptugne

it's so crazy to me she did all of this at TWENTY YEARS OLD :bradley: she was living her LIFE it's crazy

23 is a bop, never really heard feeling myself but love her verse

  • Thanks 1

Share


Link to post
Share on other sites
AJRocketMan
11 minutes ago, neptugne said:

it's so crazy to me she did all of this at TWENTY YEARS OLD :bradley: she was living her LIFE it's crazy

23 is a bop, never really heard feeling myself but love her verse

Indeed, but most of that was because of her connections and the opportunities she was given as a kid.

I’m a Bad Kid and I will survive
  • Like 1

Share


Link to post
Share on other sites
neptugne
2 minutes ago, AJRocketMan said:

Indeed, but most of that was because of her connections and the opportunities she was given as a kid.

oh of course, not the fact that she had successful songs at 20 but the hyper-sexualization, drug use, completely changing her entire image etc. at so young

  • Like 1
  • Thanks 1

Share


Link to post
Share on other sites
Lord Temptation

Ah yes when she was using the hip hop community, before she slandered it as misogynistic and overly sexual :sure:

  • LMAO 1
  • Thanks 1

Share


Link to post
Share on other sites
HeavyCapiLover

I miss those times when popstars were taking risks being controversial and changing their image now we have camila caballero and her gay actor  look alike boyfriend  eating their tongues on instagram, ed sheeran trying to be no1 by collaborating with everyone even if the song is bad and ariana literally singing the same old fouckaing ****.

 

  • LMAO 1
  • Thanks 1

Share


Link to post
Share on other sites
Thomas P

23 had 12 year old me going crazy :bradley:

Bryoncé, Lorde, Rihanna, Arianna, SZA, and the list goes on
  • LMAO 1

Share


Link to post
Share on other sites
PunkTheFunk

I've never heard either of these songs

#Marianne2020
  • Shook 1

Share


Link to post
Share on other sites
PunkTheFunk
14 minutes ago, OliG said:
  Reveal hidden contents

tenor.gif?itemid=7492385

 

I guess they weren't big in Canada :ohwell: The only songs of hers I remember from that era were We Can't Stop and Wrecking Ball

#Marianne2020
  • Shook 1

Share


Link to post
Share on other sites
Smother Em Eh

23 was a banger! 

Stream Gaga’s discography on Spotify! Come on LM’s
  • YAAAS 1

Share


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
Sign in to follow this  
×
×
  • Create New...