Jump to content
V Magazine Hardcover Edition
event

(LIVE NOW) Coachella 2019: Week 2. Ari, Billie, Rosalía and more!

Featured Posts

LavenderBlonde2

Where is Blackpink from?:fan:

*...I'm obsessively opposed to the typical...*

Share


Link to post
Share on other sites
roy

i accidentally joined a room with bp stans and one of them sweared at me to leave

  • LMAO 2

Share


Link to post
Share on other sites
jinko

As much as they're slaying rn I really hope they loosen up more :messga: They have great material and stage presence but I think they're restricted with what they have to do :messga: I guess that goes with most Korean groups but I hope they really enjoy themselves on that stage. History!

Share


Link to post
Share on other sites
LavenderBlonde2

They're all pretty Hot!:kiss:hot alyssa milano GIF

*...I'm obsessively opposed to the typical...*
  • YAAAS 1

Share


Link to post
Share on other sites
Billie Eilish

Can't wait for Boombayah :music:

They burning all the witches.

Share


Link to post
Share on other sites
Billie Eilish

they're sooo cute 

They burning all the witches.
  • YAAAS 1

Share


Link to post
Share on other sites
Billie Eilish

YAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAASSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS JENNIE :giveup:

They burning all the witches.

Share


Link to post
Share on other sites
LavenderBlonde2

Is this one called "Going Solo?" Is that one Jennie singing?

*...I'm obsessively opposed to the typical...*

Share


Link to post
Share on other sites
LavenderBlonde2
2 minutes ago, Billie Eilish said:

YAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAASSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS JENNIE :giveup:

Think u answered my questioned about who was singing! LOL :ladyhaha:

*...I'm obsessively opposed to the typical...*
  • LMAO 1

Share


Link to post
Share on other sites
Billie Eilish
1 minute ago, LavenderBlonde2 said:

Is this one called "Going Solo?" Is that one Jennie singing?

Yes, it's "SOLO" by miss jennie!

They burning all the witches.
  • Thanks 1

Share


Link to post
Share on other sites
ZacharyMark

OMG this instrumental segment would be so amazing live in person!. UGH!!!!

  • YAAAS 2

Share


Link to post
Share on other sites
LavenderBlonde2
1 minute ago, ZacharyMark said:

I need costume changes please!

Looks like thats happenin now😉💜

*...I'm obsessively opposed to the typical...*

Share


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...