Jump to content
Webbys
news

Tattoo Post No Longer 1B Views

Featured Posts

Gam

5168af3825.jpg

253330957e.jpg

So the video with 1 billion views has had most of it's views deleted and now is 8 million, any guesses what happened here?

:smh:

Edited by Gam
  • Like 1
  • LMAO 74
  • Shook 12
  • Sad 15

Share


Link to post
Share on other sites
hurricane326

I kinda thought they were fake

Honey, you got a big storm comin'
  • Like 5

Share


Link to post
Share on other sites
Aquarius

HOMOPHOBIA AT ITS FINEST!!11!!!! :grr:

Edited by Aquarius
Dreamer
  • Like 1
  • LMAO 49
  • YAAAS 2
  • Sad 1
  • Thanks 2

Share


Link to post
Share on other sites
JGD

It shows 8 million views :selena:

It just felt so *bang bang* good *bang bang* good
  • Like 1

Share


Link to post
Share on other sites
hurricane326
Just now, JGD said:

It shows 8 million views :selena:

OH MESS @Gam

Honey, you got a big storm comin'

Share


Link to post
Share on other sites
Acsnpdx8

Maybe this is a publicity/marketing thing about the power of social media? Just a thought. 

I'm not familiar with this stuff, do they ever remove the count?

 

EDIT: I can't read

Edited by Acsnpdx8

Share


Link to post
Share on other sites
hurricane326
Just now, Acsnpdx8 said:

Maybe this is a publicity/marketing thing about the power of social media? Just a thought. 

I'm not familiar with this stuff, do they ever remove the count?

The count is right there in the picture lol

Honey, you got a big storm comin'

Share


Link to post
Share on other sites
Dancin

Omg what this is so random. 

 

GAGA CHANGE YOUR HEADERS NOW! THE LG6 AESTHETIC DOESN'T MAKE SENSE ANYMORE :messga:

hmmm
  • LMAO 30

Share


Link to post
Share on other sites
neptugne

some of y'all: THE POST IS FEATURED IN ARTICLES. IT. MAKES. SENSE.

seems like it doesn't make sense :kiss:

  • Like 4
  • LMAO 9
  • Shook 1

Share


Link to post
Share on other sites
jaXXXon

You guys do know that you can promote your post on Instagram right? My guess is Interscope paid to promote the hell out of that post because they were getting ready to tease LG6 with the tattoo/possible album title and wanted more people to know about it also being a tattoo before starting the hype!

Clever marketing :firega:

  • Like 6
  • YAAAS 3
  • Shook 3

Share


Link to post
Share on other sites
LateToCult

little women atlanta lol GIF by Lifetime TellyWe’re getting dragged tonight :ladyhaha:

Edited by LateToCult
  • LMAO 65

Share


Link to post
Share on other sites
hurricane326
Just now, PlastiscGuy said:

"Pasando la 365" :nooo: 

Escucha a Shallow para un Starbucks gratis

Honey, you got a big storm comin'
  • LMAO 13
  • YAAAS 2

Share


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...