Jump to content
A Star Is Born
new music

Imagine Dragons - Zero

Featured Posts

Antonoff

The new single from the motion picture "Ralph Breaks the Internet" is out and it's a bop!

Lowkey reminds me of the pre-Night Visions era :nooo: love it

Edited by Antonoff
... and now i just sit in silence.
  • Like 1
  • Love 2

Share


Link to post
Share on other sites
Andree

a bop! they really deserve to perform at the halftime show, not M5  :air:

  • Like 2
  • YAAAS 2
  • Thanks 1

Share


Link to post
Share on other sites
Why am I on GGD
20 minutes ago, Antonoff said:

Lowkey reminds me of the pre-Night Visions era :nooo: 

I just said the exact same to a friend of mine :udidnt:.

The lyrics hit me hard in a few places. Was listening to the song on my way home after work and I almost ended up crying in my car :sweat:. It really reminded me of high school, which is apparently exactly what Dan sas inspired by when writing this:

 

  • Love 1

Share


Link to post
Share on other sites
CyanLights
11 minutes ago, HausOfMark said:

@CyanLights Thoughts?

Hmm im honesta torn on this one. I absolutely love the lyrics and the subject and the bridges are great, but the melody of the chorus is kinda falling flat for me tbh. Hbu? 

  • Like 1

Share


Link to post
Share on other sites
HausOfMark
Just now, CyanLights said:

Hmm im honesta torn on this one. I absolutely love the lyrics and the subject and the bridges are great, but the melody of the chorus is kinda falling flat for me tbh. Hbu? 

same. lol Its a good song but its like.. something is missing but I still enjoy it.

-Mark
  • Like 1

Share


Link to post
Share on other sites
CyanLights
Just now, HausOfMark said:

same. lol Its a good song but its like.. something is missing but I still enjoy it.

I agreed, its missing that "umf" for me. It still fun to listen to and considering its for a Disney movie its fun :) 

  • Like 2

Share


Link to post
Share on other sites
HausOfMark
18 hours ago, CyanLights said:

I agreed, its missing that "umf" for me. It still fun to listen to and considering its for a Disney movie its fun :) 

Yeah that’s what I said to my wife. It’s a Disney song and just has that Disney touch and to not a signature ID song 

-Mark
  • Like 1

Share


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×