Jump to content

MARRY THE NIGHT ANNIVERSARY T-SHIRT

Follow Gaga Daily on Telegram
traditional art

Traditional Art&Pop Competition


August Blue

Featured Posts

August Blue
4 minutes ago, VOLANTIS said:

Coming soon.. :sis: Still got 24 hrs right? Everything is done it's just that I wanna type up a "small" bio for the album.

Yes :sis: 

Happy Eid Mubarak btw :hug: 

  • Love 2
Link to post
Share on other sites
  • Replies 956
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • August Blue

    259

  • Lippoutou

    115

  • Avenues

    102

  • Chromatic

    80

Top Posters In This Topic

Popular Posts

INSIDE ARTPOP COVER ART   Hello guys! For today I decided to share with you the meaning behind the cover of the most special Gaga album, ARTPOP!  While the visual arts have

Welcome to the 1st GagaDaily Art Contest. The participants will showcase their art and talent in this exciting competition, where  each week they will illustrate concepts, based on a captivating

6   

VOLANTIS
20 minutes ago, August Blue said:

Yes :sis: 

Happy Eid Mubarak btw :hug: 

Thank you. :sara:

Eid Mubarak to everyone as well. :heart: 

I'll lift you 3 inches off the ground and drag you to a meter and a half
  • Love 2
Link to post
Share on other sites
1 hour ago, Lippoutou said:

I wouldn't mind at all if you postponed the deadline for a bit later :ph34r:

what-he-said.gif

I don't understand pineapples, so I don't eat bananas.
Link to post
Share on other sites
August Blue
3 hours ago, Lippoutou said:

I wouldn't mind at all if you postponed the deadline for a bit later :ph34r:

 

2 hours ago, Quasi said:

what-he-said.gif

How much time do you y'all need? 

@GypsyBabe

Cuz Im feeling generous :classy: 

Dont exagerate tho :poot: 

Link to post
Share on other sites
Lippoutou
6 minutes ago, August Blue said:

 

How much time do you y'all need? 

@GypsyBabe

Cuz Im feeling generous :classy: 

Dont exagerate tho :poot: 

As much as possible :poot:

One day ? Til tomorrow afternoon ? Idk tell me !

Link to post
Share on other sites
GypsyBabe
1 hour ago, August Blue said:

 

How much time do you y'all need? 

@GypsyBabe

Cuz Im feeling generous :classy: 

Dont exagerate tho :poot: 

Count me out! :saira: Between work, the concert, making/designing two jackets, working two doubles today and tomorrow, and school starting Monday. Welllll :rip: 

⚯͛
  • Like 1
Link to post
Share on other sites
August Blue
1 hour ago, Lippoutou said:

As much as possible :poot:

One day ? Til tomorrow afternoon ? Idk tell me !

Okay then you've got time til tomorrow :gaycat: 

  • YAAAS 1
  • Love 1
Link to post
Share on other sites
August Blue
On 19/08/2017 at 9:36 PM, C Ivan said:

i Want un 😍

 

On 20/08/2017 at 8:04 AM, Younger Now said:

This looks interesting

 

11 hours ago, jeffswiss said:

I'm in!! :)

This fanbase loves art and is so talented! :giveup:  Glad to see more people interested. 

Ill let you know for any future art projects! :diane: 

Link to post
Share on other sites
Avenues
8 minutes ago, August Blue said:

You've got 12 more hours! If you need more bc of timezone tell me :hug: 

Looks like someone has been drinking alot of cups of kindness :poot:

Ouch, My back hurts.
  • YAAAS 1
Link to post
Share on other sites
  • Haroon unfeatured this topic

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now

×
×
  • Create New...