Jump to content
Joanne World Tour
🎸 🎤 🤘 JOANNE TOUR TICKETS ON SALE NOW 🤘 🎤 🎸
other

Cheek To Cheek Megarate Ceremony

Featured Posts

Johny Wayne   Paws Up 3,006
Johny Wayne
8 hours ago, AmericanGUY said:

WLlpMIA.jpg

@MrBlue: Gaga's voice omg.

@lilmonster93: The trumpet solo is too long for me and Tony kinda kills the momentum of the song, but still pretty great overall.

WHAT IN THE ACTUAL HECK?!! WHAT ARE YOU DOING TO MY 10S GGD, FIRST BUT BEAUTIFUL AND NOW THIS MASTERPIECE?!?!?!

Currently in the corner of your bar with my high heels on

Share


Link to post
Share on other sites
Johny Wayne   Paws Up 3,006
Johny Wayne
8 hours ago, AmericanGUY said:

QQhTy1u.jpg

@lilmonster93: Her vocals in this are the definition of flawless. I CAN’T!!! :giveup:

@MrBlue: Gaga's voice is really out of this world.. Idk how could people don't like this album..

@BloodyGlory:tony:

  Reveal hidden contents

not even a top five debut :reductive:

 

Its what she deserves

Currently in the corner of your bar with my high heels on

Share


Link to post
Share on other sites
Johny Wayne   Paws Up 3,006
Johny Wayne
8 hours ago, AmericanGUY said:

D6fqcTH.jpg

@BloodyGlory: A beautiful bop

@lilmonster93: Cute :hor:

Not this being higher than I cant give you anything but love... but Im glad it stayed out of the top 5

Currently in the corner of your bar with my high heels on

Share


Link to post
Share on other sites
Johny Wayne   Paws Up 3,006
Johny Wayne
8 hours ago, AmericanGUY said:

CCvfm1v.jpg

@BloodyGlory: It's a little boring to me, Idk... Gaga's vocals slay tho (I didn't mention Tony cause I almost never get to that part)

@lilmonster93: The instrumentation break is too long, but the vocals slay.

 

@juju at least it cracked top 5 :poot:

Well at least my 11 made it to the top 5... but yall hunties are deaf, this is the best song on the recotd. Period.

Currently in the corner of your bar with my high heels on

Share


Link to post
Share on other sites
Creyk   Paws Up 12,737
Creyk
1 hour ago, Johny Wayne said:

Well at least my 11 made it to the top 5... but yall hunties are deaf, this is the best song on the recotd. Period.

Came here to say this...bang bang is ok but like what is this, Nature Boy is just on another level

  • Like 1

Share


Link to post
Share on other sites
Creyk   Paws Up 12,737
Creyk
9 hours ago, Bad Monster Kid said:

The two members who gave Lush Life a 1 can choke. Like really. 1?  :saladga:

It just sounds really bad like I honestly don't see how anyone can enjoy that

Share


Link to post
Share on other sites
Oriane   Paws Up 1,851
Oriane

Glad that BBB got the recognition it deserves ! But yes, it should have been #1. And the hate towards IDMAT and Nature Boy :grr:

You popped my heart seems... All my bubble dreams, bubble dreams...

Share


Link to post
Share on other sites
Bad Monster Kid   Paws Up 7,776
Bad Monster Kid
1 hour ago, Creyk said:

It just sounds really bad like I honestly don't see how anyone can enjoy that

At what age did you go deaf?

  • Like 3

Share


Link to post
Share on other sites
 that juju   Paws Up 14,927
that juju
8 hours ago, Antonio said:

oh yes brag a little more mom :diane:

Don't be bitter, be better :selena::whitney:

 

 

  • LMAO 1
[ if everything is dipped in gold, then baby it'll never grow / everything sweet ain't sugar-coated ]

Share


Link to post
Share on other sites
PartySick   Paws Up 33,448
PartySick
15 hours ago, Bad Monster Kid said:

Tony's solos will be last cause nobody on this cult site appreciates a legend. 

No kidding! Sophisticated Lady is tied with Lush Life as my favorite songs from the album. So pressed :madge:

  • Like 1
An unknown monster is about to embark from the far corners out of the dark. A nightmare, that's the case. Never-neverland, that's the place.

Share


Link to post
Share on other sites
MrBlue   Paws Up 531
MrBlue
17 hours ago, AmericanGUY said:

XLiWXb1.jpg

@MrBlue: I love it.

@lilmonster93: Another too long instrumentation break. Otherwise this would been flawless.

wtf?! How even?!

16 hours ago, AmericanGUY said:

why has no one said anything about my banners :grr: a brotha did not just spend hours on these :poot:

Bc I wasn't there :/ Your banners are awesome! You did really a great job

15 hours ago, AmericanGUY said:

but thank you to all the people who submitted megarates and who came here to party in the ceremony! you guys made my first megarate so much fun, thank you guys so much! :hug: much love

Thank you babe :) 

  • Love 1

Share


Link to post
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now

×