iAstroLeo 14,310 Posted November 12, 2014 Share Posted November 12, 2014 No. But I did shout a lot of general praise and naughty comments about Starlight XD Poor sis was having a seizure on stage.. She was entertainaing for about 5 minutes Link to post Share on other sites More sharing options...
hughdancy 282 Posted November 12, 2014 Share Posted November 12, 2014 on the left slé Gaga these are ur fans Link to post Share on other sites More sharing options...
Raphy 0 Posted November 12, 2014 Share Posted November 12, 2014 f*ck those guys, the girl is flawless af Link to post Share on other sites More sharing options...
SEVDALIZA 1,274 Posted November 13, 2014 Author Share Posted November 13, 2014 http://www.publico.pt/culturaipsilon/noticia/a-opera-pop-de-lady-gaga-1675852 operating from another world Link to post Share on other sites More sharing options...
Rainbowgynous 0 Posted November 14, 2014 Share Posted November 14, 2014 on the left slé Gaga these are ur fans are you the one with the wings? Were we on the same plane from Milan to Lisbon? Link to post Share on other sites More sharing options...
iAstroLeo 14,310 Posted December 7, 2014 Share Posted December 7, 2014 Gravei vários vÃdeos e juntei-os :) https://www.youtube.com/watch?v=vEVb2a8U7ug Link to post Share on other sites More sharing options...
WarriorPrince 1 Posted December 7, 2014 Share Posted December 7, 2014 Gravei vários vÃdeos e juntei-os :) https://www.youtube.com/watch?v=vEVb2a8U7ug Estavamos tão perto, estou-me a tentar encontrar no meio dessa gente toda Link to post Share on other sites More sharing options...
Better Day 5,766 Posted December 7, 2014 Share Posted December 7, 2014 I don't speak Portugese... but I try :derpmas: Together You And I! Link to post Share on other sites More sharing options...
iAstroLeo 14,310 Posted December 7, 2014 Share Posted December 7, 2014 Estavamos tão perto, estou-me a tentar encontrar no meio dessa gente toda a serio? Deviamos ter trocado numeros xD Link to post Share on other sites More sharing options...
WarriorPrince 1 Posted December 7, 2014 Share Posted December 7, 2014 a serio? Deviamos ter trocado numeros xD Yup, tinha um boné verde com spikes e estava mesmo encostado à barreira daquele circulo onde ela canta Paparazzi e DWUW e depois infiltrei-me mais perto da runway do meio no fim do concerto Link to post Share on other sites More sharing options...
iAstroLeo 14,310 Posted December 7, 2014 Share Posted December 7, 2014 Yup, tinha um boné verde com spikes e estava mesmo encostado à barreira daquele circulo onde ela canta Paparazzi e DWUW e depois infiltrei-me mais perto da runway do meio no fim do concerto omg eu estava atrás da pessoas atrás da barreira xD como te conseguiste enfiar lá? Link to post Share on other sites More sharing options...
WarriorPrince 1 Posted December 7, 2014 Share Posted December 7, 2014 omg eu estava atrás da pessoas atrás da barreira xD como te conseguiste enfiar lá? Não sou muito alto nem largo portanto conseguia-me mover uns metros de um sitio para o outro Link to post Share on other sites More sharing options...
iAstroLeo 14,310 Posted December 7, 2014 Share Posted December 7, 2014 Não sou muito alto nem largo portanto conseguia-me mover uns metros de um sitio para o outro ESPERA AI, tu nao eras aquele que estava sempre com uma placa no ar pois não? Link to post Share on other sites More sharing options...
WarriorPrince 1 Posted December 7, 2014 Share Posted December 7, 2014 ESPERA AI, tu nao eras aquele que estava sempre com uma placa no ar pois não? Não Link to post Share on other sites More sharing options...
iAstroLeo 14,310 Posted December 7, 2014 Share Posted December 7, 2014 Não Acho bem que sim.. estava muita gente a pedir para ele abaixar a placa mas ele recusava se porque "DESCULPEM ELA TEM DE VER!!!1!" e depois foi ignorado. Bem feita! Link to post Share on other sites More sharing options...
Featured Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.