Jump to content

artRAVE: September 24th (Amsterdam, Holland)

Bat

Featured Posts

Nederland is best wel klaar met Gaga heb ik het idee.

Vooral een jazz album gaat echt niemand op zitten wachten.

En bij DWDD mag je maar 30 seconde zingen (Ongeacht de artiest) dus dat zou zonde zijn, bij Late Night mag je gewoon 1 liedje aan begin en 1 liedje aan einde doen.

30 secondes? Ik dacht 1 minuut :x

Zelf heb ik nooit RTL Late Night gekeken. Volgensmij zijn het vooral heteroseksuele mannen van 30+ die dat kijken, niet bepaald Gaga's demo

• Replies 609
  • Created
  • Last Reply

Klopt wel, Nederland is veel te nuchter voor haar huidige doen en laten. In het begin van haar carrière waren het nog relatief hapklare brokken maar nu is het voor onze hokjescultuur allemaal te verwarrend :sweat:

Ik denk dat Cheek to Cheek uberhaupt niet veel impact gaat maken in de muziekwereld, maar dat is ook niet het doel van het album. Maar het zou voor Nederland in ieder geval leuk zijn om op zn minst één goeie nieuwe Gaga-gerelateerde herinnering bij te maken. Een pakkend Jazz-optreden bij een bekende show zou een mooie basis zijn om het publiek een beetje op te warmen voor een volgend pop album (dat voor hetzelfde geld wel aan zou kunnen slaan bij het grote publiek) :)

Overigens: Applause en DWUW hebben het op de radio toch best wel degelijk gedaan in Nederland?

Beide zijn niet Top 10 gegaan. Op radio deden ze wel oké. 3FM heeft bijna nooit Applause en DWUW gespeeld, maar QMusic en 538 toch wel redelijk vaak.

Applause:

QMusic: 166x gedraaid

3FM: 13

SLAM!FM: 252

538: 335

Veronica: Nooit

SkyRadio: 20

DWUW:

QMusic: 50x gedraaid

3FM: 6x (en 1x Xtina remix)

SLAM!FM: 156x (en 30x de Rick Ross remix :toofunny: )

538: 62x

Veronica: nooit

SkyRadio: nooit

Toch is het best weinig. Dark Horse is bv. 152x gespeeld door 3FM.

30 secondes? Ik dacht 1 minuut :x

Zelf heb ik nooit RTL Late Night gekeken. Volgensmij zijn het vooral heteroseksuele mannen van 30+ die dat kijken, niet bepaald Gaga's demo

Ja toch 1 minuut. Ik heb ff optreden van LDR terug gekeken daar en ze mocht 1 minuut Video Games doen ronduit belachelijk maarja.

SweetEscape

Hey guys!

I went to the artRAVE show in Athens, and it was AMAZING!!

Your time has almost come, hope you have a great time like I did!

It'll be a night you won't forget :)

Floxiemonster

She's gonna do 3 shows in a row? Brussels-Antwerp-Amsterdam

Yes she is :D She's gonna stay in Amsterdam 2 or 3 days after the Dutch rave tho :)

MonsterOfSpain

Yes she is :D She's gonna stay in Amsterdam 2 or 3 days after the Dutch rave tho :)

she better get some rest  :yes:

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...