Jump to content
Follow Gaga Daily on Telegram

artRAVE: September 24th (Amsterdam, Holland)


Bat

Featured Posts

  • Replies 609
  • Created
  • Last Reply
Floxiemonster

Support act Lady Starlight 19:30 – 22:20
Concert Lady Gaga 20:30 – 22:30

 

There ya go  :sara:

Link to post
Share on other sites

Support act Lady Starlight 19:30 – 22:20

Concert Lady Gaga 20:30 – 22:30

 

There ya go  :sara:

Gaga's concert is nowhere near 2 hours long

 

Do you guys think she'll stay at a hotel in Amsterdam after the Antwerp show, or will she stay in Brussels?

Link to post
Share on other sites

Rainbowgynous

Gaga's concert is nowhere near 2 hours long

 

Do you guys think she'll stay at a hotel in Amsterdam after the Antwerp show, or will she stay in Brussels?

 

IIRC Antwerp is at least an hour's ride from Brussels while Amsterdam is about 2 hours... So it'd be rather illogical for her to return to Brussels first?

Link to post
Share on other sites

Wow just looked on viagogo and  theres like standing tickets on sale for 20€.  :koons:

:koons: just saw it. Tickets aren't selling that well I guess :koons:

 

what happened to your youtube channel though? :messga:

Link to post
Share on other sites

:koons: just saw it. Tickets aren't selling that well I guess :koons:

 

what happened to your youtube channel though? :messga:

I received copyright complain from SME to one of my Miley videos, I only got one strike from it but YouTube decided to delete my account cause of it.. 

Link to post
Share on other sites

Didymus

Zijn er mensen die naar de Afterpaty in Paradiso gaan?

 

Daar heb ik niks over gehoord, tell me more :gum:

Link to post
Share on other sites

Ik hoop dat Tony & Gaga naar RTL Late Night gaan, beste promo die ze hier kunnen boeken op het moment!

 

A.s dinsdag is Pharell ookal te gast en ik denk niet dat ze in één week 2 grote wereldsterren op bezoek zullen hebben

pharell  :madge:

but lets hope :giveup:

Link to post
Share on other sites

Ik denk eerder dat DWDD een goeie keuze zou zijn... die hebben sowieso altijd een muziekstukje, en ik denk dat ze zo haar album in de Top 3 kan krijgen met een Bang Bang optreden en een interview daar. Daarnaast kan ze respect krijgen van Nederlanders, wat ze al best wel lang niet heeft (nog erger dan in landen zoals Australië en de VS) :koons:

Link to post
Share on other sites

Interludicrous

Ik ben bang dat de kans groot is dat ze gewoon Nederland binnenkomt, haar show doet, en er weer vandoor gaat. De laatste keer dat ze hier promo heeft gedaan was in 2009 bij Paul de Leeuw en ik heb niet het idee dat daar snel verandering in gaat komen. Maar ik zou het zoooo fijn vinden als Nederland haar  stem weer een keer te horen krijgt. Ev'ry Time We Say Goodbye bij DWDD/RTL Late Night zou hemel zijn.

Link to post
Share on other sites

Nederland is best wel klaar met Gaga heb ik het idee.

 

Vooral een jazz album gaat echt niemand op zitten wachten.

 

En bij DWDD mag je maar 30 seconde zingen (Ongeacht de artiest) dus dat zou zonde zijn, bij Late Night mag je gewoon 1 liedje aan begin en 1 liedje aan einde doen.

Link to post
Share on other sites

Interludicrous

Nederland is best wel klaar met Gaga heb ik het idee.

 

Vooral een jazz album gaat echt niemand op zitten wachten.

 

En bij DWDD mag je maar 30 seconde zingen (Ongeacht de artiest) dus dat zou zonde zijn, bij Late Night mag je gewoon 1 liedje aan begin en 1 liedje aan einde doen.

 

Klopt wel, Nederland is veel te nuchter voor haar huidige doen en laten. In het begin van haar carrière waren het nog relatief hapklare brokken maar nu is het voor onze hokjescultuur allemaal te verwarrend :sweat:

 

Ik denk dat Cheek to Cheek uberhaupt niet veel impact gaat maken in de muziekwereld, maar dat is ook niet het doel van het album. Maar het zou voor Nederland in ieder geval leuk zijn om op zn minst één goeie nieuwe Gaga-gerelateerde herinnering bij te maken. Een pakkend Jazz-optreden bij een bekende show zou een mooie basis zijn om het publiek een beetje op te warmen voor een volgend pop album (dat voor hetzelfde geld wel aan zou kunnen slaan bij het grote publiek) :)

 

Overigens: Applause en DWUW hebben het op de radio toch best wel degelijk gedaan in Nederland?

Link to post
Share on other sites

Floxiemonster

Gaga's concert is nowhere near 2 hours long

 

Do you guys think she'll stay at a hotel in Amsterdam after the Antwerp show, or will she stay in Brussels?

 

Thats what the original planning says from Tuned Hospitality, we'll see how long she'll perform :)

Link to post
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...