Jump to content
USE CODE BLACKFRIDAY TO GET 20% OFF EVERYTHING
other

TCB Spoiler-Free Thread


Featured Posts

Nano
30 minutes ago, WheresMy911Alice said:

I legit was just scrolling through my YouTube feed and there were TWO streams of the show :bradley: and someone here already ruined an ICONIC outfit for me :bradley:

My show isn't until Aug 26 so it's going to be interesting ...

Omg babe I'm sorry :fatcat: :kara:

I'll avoid YouTube now and be even less active on this cult site :bradley:

You chew beef, I wear meat.
  • Love 1
Link to post
Share on other sites
  • Replies 77
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • OMonster

    8

  • Cello

    8

  • Dr Fudge

    6

  • Stevies Cockatoo

    5

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Enjoy discussing the tour without spoilers

Thanks for making this @River! Trying my best to go into the concert with virgin eyes.   

Thanks for making this thread @River I'm going to try to avoid spoilers from July 17 - Aug 11... I THINK I can avoid other GGD tour related threads... but it's the social media algorithms that I'

Debithius

I wish GGD stopped posting videos of TCB on Instagram. Everytime I go on insta I keep getting glimpse of her tour so I had to unfollow.

  • Like 2
  • Thanks 1
Link to post
Share on other sites
Cello
1 minute ago, Debithius said:

I wish GGD stopped posting videos of TCB on Instagram. Everytime I go on insta I keep getting glimpse of her tour so I had to unfollow.

I have unfollowed some accounts too but I still got things popping up on my 'explore' section so I've deleted insta, twitter and tiktok apps now :ladyhaha:

she/her
  • Love 3
Link to post
Share on other sites
Stevies Cockatoo

I opened youtube the first time in a while and i saw TCB sour candy performance :patrizia: Y'all are evil

you're not safe.
  • Shook 1
  • Thanks 1
Link to post
Share on other sites
Debithius
2 minutes ago, Cello said:

I have unfollowed some accounts too but I still got things popping up on my 'explore' section so I've deleted insta, twitter and tiktok apps now :ladyhaha:

Luckily I only saw one of her outfits, chest up and @littlepotter posted something on their story too. Almost unfollowed you too sis :laughga:

  • LMAO 3
Link to post
Share on other sites
WheresMy911Alice
6 minutes ago, Nano said:

Omg babe I'm sorry :fatcat: :kara:

I'll avoid YouTube now and be even less active on this cult site :bradley:

Basically lock yourself in your room, quit your job, unplug your phone and computer, and don't listen to the radio. Until your date :bear:

  • LMAO 2
  • YAAAS 1
Link to post
Share on other sites
Cello
12 minutes ago, Lady JarJar said:

 

it's such a battle to avoid seeing things :bradley:

I saw a livestream on YouTube last night so I clicked 'not interested' and haven't seen anything else... yet

Edited by Cello
she/her
  • Like 1
  • Love 1
  • Thanks 1
Link to post
Share on other sites
Nano
9 minutes ago, Lady JarJar said:

I opened youtube the first time in a while and i saw TCB sour candy performance :patrizia: Y'all are evil

!!!! Reported for spoiler!!! :partysick: :bradley:

You chew beef, I wear meat.
  • LMAO 2
Link to post
Share on other sites
OMonster
5 minutes ago, Nano said:

!!!! Reported for spoiler!!! :partysick: :bradley:

I kinda assumed that song would be performed so I'm not too bothered by this. I have a feeling from thread titles on here though that there's been a controversial omission. I'm very intrigued by what it might be but I'll wait until my date! My prediction is that Fun Tonight and 1000 Doves didn't make it.

subtext / fantasy
  • Like 3
Link to post
Share on other sites
Dr Fudge
1 minute ago, OMonster said:

I kinda assumed that song would be performed so I'm not too bothered by this. I have a feeling from thread titles on here though that there's been a controversial omission. I'm very intrigued by what it might be but I'll wait until my date! My prediction is that Fun Tonight and 1000 Doves didn't make it.

Could you imagine if she omitted Rain on Me or 911 :cyanlights: the collapse of a fanbase

Been a cuff touple, a puff bupple, a tough couple of years.
  • Like 3
Link to post
Share on other sites
OMonster
3 minutes ago, Dr Fudge said:

Could you imagine if she omitted Rain on Me or 911 :cyanlights: the collapse of a fanbase

I really hope that's not a hint... 

subtext / fantasy
  • Like 2
Link to post
Share on other sites
OMonster

Oooh... how long was the show, btw? That would be good to know. And I'm guessing there wasn't an opening act at all?

subtext / fantasy
  • Like 1
Link to post
Share on other sites
Dr Fudge
26 minutes ago, OMonster said:

I really hope that's not a hint... 

It’s not! I don’t actually know the set list. But it would be wild to not include such big songs of the Chromatica era

Been a cuff touple, a puff bupple, a tough couple of years.
  • Like 1
  • YAAAS 1
Link to post
Share on other sites
Alfonso
4 minutes ago, Dr Fudge said:

But it would be wild to not include such big songs of the Chromatica era

You guys would be surprised :fatcat: (not a hint of those songs btw) 

31 minutes ago, OMonster said:

Oooh... how long was the show, btw? That would be good to know. And I'm guessing there wasn't an opening act at all?

There wasn't one and I've read that the show was around 1 hour and 53 minutes long

  • Like 1
  • Shook 1
Link to post
Share on other sites
ghs

Can any of you guys post the merch here under a spoiler tag? I really wanna see all the merch available but i dont want to run into spoilers:laughga:

Link to post
Share on other sites
  • Zilla unfeatured this topic

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now

×
×
  • Create New...