⚔️ CHROMATICA OUT NOW ⚔️

💌 fan envelope 💌
Sign in to follow this  
celeb

Chris Evans and Lily James are possibly dating

freebit

Also, apparently, for some celebrities, the pandemic is over. :triggered: 

  • Sad 1

Share


Link to post
Share on other sites
derpmonster
Posted (edited)

@Doot found ditched in a ditch :teehee:

Edited by derpmonster
Check out iTunes data & graphs at CHARTPOP.live
  • LMAO 1

Share


Link to post
Share on other sites
Poltergeist

Idk why but I immediately thought who's Lily James Potter, I don't remember that character, then it hit me that it's not one person but Harry's parents :messga:

I've been getting messages from my deep waters
  • Like 4

Share


Link to post
Share on other sites
Pennywise

Nooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo :fatcat:

YOUR GOD IS NOT HERE MICHAEL NOR WILL HE EVER BE

Share


Link to post
Share on other sites
Franch Toast

Is he the "good" Chris? I can't tell them all apart, but there's one whom everyone calls the "best" Chris. 

She/Her/Hers
  • Like 1

Share


Link to post
Share on other sites
M Monstre
Just now, Franch Toast said:

Is he the "good" Chris? I can't tell them all apart, but there's one whom everyone calls the "best" Chris. 

He's one of the "good" Chrises :sweat:, yeah

  • YAAAS 1
  • Thanks 1

Share


Link to post
Share on other sites
Maleficent
12 minutes ago, freebit said:

Also, apparently, for some celebrities, the pandemic is over. :triggered: 

They’re in the UK. They’re allowed to gather lol. Stop shaming the rest of the world just bc The US can’t get it together 

  • Like 2
  • LMAO 1

Share


Link to post
Share on other sites
GreenDiamond
Posted (edited)

omg I am so jelly

get it girl you are so damned lucky to be under Chris Evans

Edited by GreenDiamond

Share


Link to post
Share on other sites
Daylight Jokers

Yaaaasss Cindy

Share


Link to post
Share on other sites
Why am I on GGD
Posted (edited)

well_its_over.jpg

Edited by Why am I on GGD

Share


Link to post
Share on other sites
Dramatica

Not my future boyfriend already cheating on me

source.gif

I didn't ask for a free ride, I only asked you to show me a real good time.
  • LMAO 10

Share


Link to post
Share on other sites
freebit
6 minutes ago, Maleficent said:

They’re in the UK. They’re allowed to gather lol. Stop shaming the rest of the world just bc The US can’t get it together 

I was more referring to that pic of Chris not wearing a mask, whereas the person working at the hotel is wearing one. Why should Chris or Lily not wear one? Especially after coming from a party with a bunch of people. 

And the UK should definitely not be opening everything up. Look what happened to the US after they did. Last I checked, the virus is still very much a thing. 

Share


Link to post
Share on other sites
Maleficent
5 minutes ago, freebit said:

I was more referring to that pic of Chris not wearing a mask, whereas the person working at the hotel is wearing one. Why should Chris or Lily not wear one? Especially after coming from a party with a bunch of people. 

And the UK should definitely not be opening everything up. Look what happened to the US after they did. Last I checked, the virus is still very much a thing. 

Lol the UK’s R value is magnitudes below the US. They actually followed protocols for reopening. 

Masks are not required, it is his discretion 

Share


Link to post
Share on other sites
freebit
1 minute ago, Maleficent said:

Lol the UK’s R value is magnitudes below the US. They actually followed protocols for reopening. 

Masks are not required, it is his discretion 

Like I said, he just came from a big gathering of people. He should be wearing a mask.

I definitely expect to see a spike after reopening. People make too many poor decisions. Corona has not been eradicated. For everyone's sake, I hope I'm wrong. 

Share


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...