⚔️ CHROMATICA OUT NOW ⚔️

🤍 Free Chromatica poster and temporary tattoo for all new subscribers 🤍
Sign in to follow this  
question

Different Chromatica covers

NightOwner
Posted (edited)

So, in all the threads regarding the signed Chromatica covers I've been seeing mentions between the leaked cover and the official one. Since I've been staying out of this site for a while, and honestly really busy and disconnected from stan culture since the beggining of the era, can someone explain to me what the differences are? And why are both being used for different things? :sweat: Tbh, all I see is that one is darker than the other.

Btw, which one do you prefer? :classy:

 

EDIT: Changing the title as it has come to my attention that both covers are official. Thanks for clarification!

latest?cb=20200406053801latest?cb=20200406202936

Edited by NightOwner
"YOU USED TO BE SO KIND, I NEVER KNEW YOU HAD SUCH A DIRRTY MIND".

Share


Link to post
Share on other sites
JRCF29

At least embed the two cover photos:sharon:

Don't Call Me Gaga
  • Like 4
  • Thanks 6

Share


Link to post
Share on other sites
mr.peter

They are both official. One is for digital and the other for physical  

  • Like 5
  • YAAAS 1
  • Thanks 3

Share


Link to post
Share on other sites
kaelergrey
1 minute ago, NightOwner said:

So, in all the threads regarding the signed Chromatica covers I've been seeing mentions between the leaked cover and the official one. Since I've been staying out of this site for a while, and honestly really busy and disconnected from stan culture since the beggining of the era, can someone explain to me what the differences are? And why are both being used for different things? :sweat: Tbh, all I see is that one is darker than the other.

Btw, which one do you prefer? :classy:

I like both. Both looks amazing. :flower:

  • Like 1

Share


Link to post
Share on other sites
NightOwner
2 minutes ago, JRCF29 said:

At least embed the two cover photos:sharon:

Lol it's just that I don't know anymore, I could be posting the same one twice for all I know. I'm confused :koons:.

"YOU USED TO BE SO KIND, I NEVER KNEW YOU HAD SUCH A DIRRTY MIND".
  • LMAO 1
  • Love 1

Share


Link to post
Share on other sites
NightOwner
3 minutes ago, mr.peter said:

They are both official. One is for digital and the other for physical  

The darker one is the physical? Why does everybody refer to other as 'leaked'? :triggered: I know one of them leaked but it made me question my stan knowledge lol

"YOU USED TO BE SO KIND, I NEVER KNEW YOU HAD SUCH A DIRRTY MIND".

Share


Link to post
Share on other sites
kaelergrey
2 minutes ago, NightOwner said:

The darker one is the physical? Why does everybody refer to other as 'leaked'? :triggered: I know one of them leaked but it made me question my stan knowledge lol

Because a store leaked the darker version ahead of time. :vegas:

The other one was released by Gaga herself. 

  • Thanks 1

Share


Link to post
Share on other sites
Twitter

I only like how the leaked one is darker than the original cover. 

American news and social networking service.

Share


Link to post
Share on other sites
buzzkill

The ones selling here in Brazil are with the “leaked” cover, which is quite more darker.

Share


Link to post
Share on other sites
HugoJG
9 minutes ago, NightOwner said:

 Why does everybody refer to other as 'leaked'?

Because it leaked  :koons:

Share


Link to post
Share on other sites
Antonoff
17 minutes ago, mr.peter said:

They are both official. One is for digital and the other for physical  

came here to say this

i preffer the physical one but the digotal one is cool too, not much of a difference after all

... and now i just sit in silence.

Share


Link to post
Share on other sites
NightOwner
7 minutes ago, HugoJG said:

Because it leaked  :koons:

:koons:

"YOU USED TO BE SO KIND, I NEVER KNEW YOU HAD SUCH A DIRRTY MIND".

Share


Link to post
Share on other sites
Enzo

Both are official tho 

툭 까보면 어김없이 소리질러와

Share


Link to post
Share on other sites
jacs vs looser

@NightOwner not only is one darker than the other, the texture of the Chromatica symbol is different, one seems more metallic (tho more digital as well), whilst the other looks more like something from the "alien" movie. 

Share


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...