Jump to content
Sign in to follow this  
movie

Oscars 2020 aka 92nd Academy Awards

Featured Posts

ComeToJoe

I would LOVE to see Parasite win 

This might be the first time in a long time that I've watched a majority of the movies nominated, and actually looking forward to the Oscars :popcorn:

Share


Link to post
Share on other sites
Lord Temptation

Billie’s Sound of Music is coming :sis: :reductive:

Edited by Lord Temptation
  • LMAO 4

Share


Link to post
Share on other sites
ReginaGeorge

Is Gaga attending ladies? :ally:

Share


Link to post
Share on other sites
Shav33l

Praying Joker wins so that Bradley can get an Oscar :pray:

Red wine, cheap perfume and a filthy pout.
  • YAAAS 1

Share


Link to post
Share on other sites
ReginaGeorge

I honestly wonder what is Billie going to do... I mean probably another tribute but for what? I just don't see her fitting that category.. We'll see

Share


Link to post
Share on other sites
Jose P

Really really rooting for 1917, but idk maybe The Irishman might take it I just have this feeling. I don’t think they’ll give it to Parasite tbh, it’s obviously winning Best Foreign and it’s unlikely they’re winning Best Picture as well, kinda like Roma. 
But who knows, Joker could take it for all we know.

I only saw 1917, Parasite, Joker, and Jojo Rabbit tho :huntyga: I planned on seeing Marriage Story but my procrastinating ass never did. And The Irishman is just too freakishly long lmao. I really wanted to see Once Upon A Time in Hollywood, and the other two I don’t care for.

Edited by Jose P

Share


Link to post
Share on other sites
kyanewest
12 minutes ago, ReginaGeorge said:

Is Gaga attending ladies? :ally:

Pre-Grammys apparently

Kanye West Is Blonde And Gone
  • Like 1

Share


Link to post
Share on other sites
ReginaGeorge
1 minute ago, kyanewest said:

Pre-Grammys apparently

Pre-GRAMMY'S

  • LMAO 2

Share


Link to post
Share on other sites
Gagaplayer315

Just here to say that Joker can choke

tenor.gif?itemid=15961146

  • YAAAS 1
  • Sad 1

Share


Link to post
Share on other sites
highlikegaga

i saw all 9 best picture nominees + 4-5 more nominated movies. 

and out of all of them, Parasite is my choice for Best Picture. i loved every movie for one thing or another. 1917 will probably sweep. i'd be okay with Joker or OUATH winning, Jojo Rabbit also could be a cute BP winner. 

other than that, i hope every movie gets some love. i'm not here for one movie getting everything, when in reality all 9 nominated best pictures deserve at least 1 award.

 

edit: 

parasite > joker > once upon a time in hollywood > 1917 > jojo rabbit > the irishman > little women > marriage story > ford v ferrari

and that is that on that, thank u

Edited by highlikegaga
he just comes to visit me, when I'm dreaming every now and then

Share


Link to post
Share on other sites
kyanewest
32 minutes ago, ReginaGeorge said:

Pre-GRAMMY'S

omg im tired ok?

rPmzdqL.gif

Kanye West Is Blonde And Gone

Share


Link to post
Share on other sites
ReginaGeorge
Just now, kyanewest said:

omg im tired ok?

rPmzdqL.gif

I am too :cryga: it's okay love.. hopefully we'll get new look tonight 

  • YAAAS 1

Share


Link to post
Share on other sites
Lionel Hutz
2 minutes ago, ReginaGeorge said:

I am too :cryga: it's okay love.. hopefully we'll get new look tonight 

the first ever transparent dress that also makes your skin look transparent

Share


Link to post
Share on other sites
ReginaGeorge
Just now, Lionel Hutz said:

the first ever transparent dress that also makes your skin look transparent

Girllll.. she already wore that at the Grammy's this year.. 

  • LMAO 1

Share


Link to post
Share on other sites
Wixson
44 minutes ago, ReginaGeorge said:

I honestly wonder what is Billie going to do... I mean probably another tribute but for what? I just don't see her fitting that category.. We'll see

A journalist on Twitter revealed she's gonna sing during the in memoriam segment. Seems fitting, she gonna whisper to let the dead rest in peace. :poot:

  • LMAO 1

Share


Link to post
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now
Sign in to follow this  
×
×
  • Create New...