Jump to content
Stefani Tee
Sign in to follow this  
music news

Justin Bieber previews new R&B sound

Featured Posts

Unbeweavable
2 hours ago, Doot said:

You right. I'd call the police instead telling them how an intruder rolled up off the street and into my bed, and now is playing some mumble rap bullsh*t to distract me while robbing me blind. 

justin-bieber-deodorant.jpg?w=2700&h=180

quite frankly, you're lying :ally:

Share


Link to post
Share on other sites
QueenHunty

Why he still sound 12 at 25?

Share


Link to post
Share on other sites
Doot
2 minutes ago, Unbeweavable said:

justin-bieber-deodorant.jpg?w=2700&h=180

quite frankly, you're lying :ally:

Nope. He looks like he's 15. 

  • Thanks 1

Share


Link to post
Share on other sites
RAMROD

Issa cringe :lmao:

But all the white trash fans of his will eat it up tho. So I guess he win. :lmao:

(ノ◕ヮ◕)ノ✧*:・゚ ♥ One ♥ Too ♥ Many ♥ Mornings ♥
  • LMAO 1

Share


Link to post
Share on other sites
ProjectJoanne
22 minutes ago, D0P3 said:

omg misleading title.

I came for the R&B and

giphy.gif

That’s R&B for ya :green:

DCgaga

Share


Link to post
Share on other sites
Biggest Fan
5 hours ago, Kimmo said:

Keep my signature out of this mess... 

giphy.gif?cid=4d1e4f29aea8c19438f3fa1adb

Those are some nice tits... I like it :bradley:

 

OT: what happened ?:enigma:

Edited by Biggest Fan

Share


Link to post
Share on other sites
Venus Rose

Everyone relax, he obviously has this guy on the track.

 

  • LMAO 1

Share


Link to post
Share on other sites
Natural Gas

imma tell he won't flop since the gp is into problematic trash

I'm blind Blonde
  • LMAO 3

Share


Link to post
Share on other sites
KEVIN STEVE
8 hours ago, BARCODE said:

Why does he sound like he still is hitting puberty? 

Like...his voice sounds...undeveloped or something. 

because there's no "rap autotune"

 

8 hours ago, Clever Username said:

I like the beat, but are those "lyrics" suppose to be real? :awkney:

It's just a concept demo, chill y'all (not YOU but I'm quoting you for the lyric part) ; he's just creating a vocal rythm and then he'll add word/a melody. That's what Gaga did with Applause. Instead of singing "pop culture was in art, now art's in pop culture in me" she used to sing "do ya, do ya wanna be free cause I wanna be Inside of you" 

Edited by KEVIN STEVE
  • Like 1

Share


Link to post
Share on other sites
FfFfFfFF

108k views and 900 likes :rip:

►► ► ► ► ► ► ► ► ► ►► ► ► ► ► ► ► ► ► ► ► ►► ► ► ► ► ► ► ► ► ► ► ► ► ► ► ►► ► ► ► ► ► ► ► ►

Share


Link to post
Share on other sites
DonatellaPop

I call this genre 'Tik Tok pop'  :triggered:

What's Fortnight?
  • LMAO 2

Share


Link to post
Share on other sites
KEVIN STEVE
2 hours ago, FfFfFfFF said:

108k views and 900 likes :rip:

That's actually better than most of Gaga's viral videos though

Share


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
Sign in to follow this  
×
×
  • Create New...