Jump to content
Stefani Tee
Sign in to follow this  
opinion

CEREMONY || Beyoncé - 4

Featured Posts

TheShameMonster

how's your evening ladies

beyonce-cfda1.jpg

NEVER REALLY OVER IS ONE OF THE GREATEST SONGS OF ALL TIME
  • YAAAS 3

Share


Link to post
Share on other sites
PinkPop
1 minute ago, ANTI WP said:

@PinkPop thanks for the invitation eventhough I didn't get to vote :triggered:

I've added you to the taglist, so you're notified next time to vote on my next megarate!

  • YAAAS 1

Share


Link to post
Share on other sites
Enzo

5 more hours 

Lady Gaga did her own makeup in this picture but I’ll be sure to let her know how much you hate it xoxo
  • LMAO 1

Share


Link to post
Share on other sites
PinkPop

16. Dreaming

Overall Score: 6.715625

Beyonce-Super-Bowl-50-Eyes-Closed.jpg

Highest: 9 @KatieJudasGaga4

Lowest: 2.5 @Twitter
 

Twitter - meh

@SimplyTheBest- a gem I never heard of before until this megarate and thanks for that because it's gorgeous and sounds like I AM track

@Davian - Heard this song for the first time and my why wasn’t this on the international release?? Such a shame.

@Talenti - Sounds like a unreleased Sasha Fierce track therefore it’s not my cup of tea xoxo 

@Enzo- I've never heard this one but I feel like I did before I- kskssk

@freakumdress - Thank god this  is just a target bonus. Basic songs like this belongs on I Am... Sasha Fierce sorry not sorry. She gave us vocals tho 

  • Like 6

Share


Link to post
Share on other sites
Enzo
2 minutes ago, PinkPop said:

16. Dreaming

Overall Score: 6.715625

Beyonce-Super-Bowl-50-Eyes-Closed.jpg

Highest: 9 @KatieJudasGaga4

Lowest: 2.5 @Twitter
 

Twitter - meh

@SimplyTheBest- a gem I never heard of before until this megarate and thanks for that because it's gorgeous and sounds like I AM track

@Davian - Heard this song for the first time and my why wasn’t this on the international release?? Such a shame.

@Talenti - Sounds like a unreleased Sasha Fierce track therefore it’s not my cup of tea xoxo 

@Enzo- I've never heard this one but I feel like I did before I- kskssk

@freakumdress - Thank god this  is just a target bonus. Basic songs like this belongs on I Am... Sasha Fierce sorry not sorry. She gave us vocals tho 

I don't even remember it 

The deluxe curse 

Lady Gaga did her own makeup in this picture but I’ll be sure to let her know how much you hate it xoxo
  • LMAO 5

Share


Link to post
Share on other sites
DiamondKing

Not the worst of the album but I'm not mad since I don't remember the song :poot:

We'll be alright ☉
  • LMAO 5

Share


Link to post
Share on other sites
Enzo

Y'all: omg when is this starting? Can't wait 

PinkPop: *posts song*

Y'all: ... 

Lady Gaga did her own makeup in this picture but I’ll be sure to let her know how much you hate it xoxo
  • LMAO 3

Share


Link to post
Share on other sites
PinkPop
1 minute ago, Enzo said:

I don't even remember it 

The deluxe curse 

 

Just now, DiamondKing said:

Not the worst of the album but I'm not mad since I don't remember the song :poot:

I swear no one remembers the deluxe tracks albums released in the 2000's :ladyhaha:

  • LMAO 2

Share


Link to post
Share on other sites
ANTI WP
1 minute ago, Enzo said:

I don't even remember it 

The deluxe curse 

I have the re released version ... this song didn't made the cut I guess :huntyga:

  • LMAO 2

Share


Link to post
Share on other sites
Enzo
3 minutes ago, Enzo said:

I don't even remember it 

 

2 minutes ago, DiamondKing said:

since I don't remember the song

:whitney:

Lady Gaga did her own makeup in this picture but I’ll be sure to let her know how much you hate it xoxo

Share


Link to post
Share on other sites
Enzo
2 minutes ago, PinkPop said:

 

I swear no one remembers the deluxe tracks albums released in the 2000's :ladyhaha:

No one has time for that :bye:

Lady Gaga did her own makeup in this picture but I’ll be sure to let her know how much you hate it xoxo

Share


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
Sign in to follow this  
×
×
  • Create New...