Jump to content
Stefani Tee
news

Haus Labs Music was Released in 2017

Featured Posts

Bloody hooker

It’s just the same sample, and not the same song :madge:

This mutual gaze was a “longing to touch” or a "pre-coitus" stare.
  • Thanks 1

Share


Link to post
Share on other sites
xoxo Craig
Just now, Bloody hooker said:

It’s just the same sample, and not the same song :madge:

Too many people are freaking out saying Gaga copyied them :madge:

  • Like 3
  • Sad 1

Share


Link to post
Share on other sites
dynamite
1 minute ago, Craig Barnes said:

Whats this?

It's just another sample from the Ozio song, at the beginning

Share


Link to post
Share on other sites
HybridAT
24 minutes ago, KatieJudasGaga4 said:

This happened with Judas too though. 

Just a sample

Wait a second... The Judas resemblance is still lowkey around 2:46 but I just heard the Aura "DANCE SEX ART POP TECH" part starting 1:14 and I'm SHOOK  :cryga:

This was published in 2012 though  :confused:

Edited by HybridAT
  • YAAAS 1
  • Shook 3

Share


Link to post
Share on other sites
Zander

She added a couple of church bells on top for texture. Queen of bare minimum :vegas:

  • Like 1

Share


Link to post
Share on other sites
neptugne
24 minutes ago, KatieJudasGaga4 said:

This happened with Judas too though. 

Just a sample

woah is this an iconic song? I swear at 2:32 it's exactly like the chorus/drop of Let Me Think About It - Ida Corr 

  • Shook 1

Share


Link to post
Share on other sites
Emigrante

How is this possible that after Gaga released her beauty commercial, all of a sudden there is a  few different commercial with the same "sample"/"sound" released after her commercial? I'm talking about those different ones here. 

Every morning there are mountains to climb.
  • Like 5
  • Thanks 2

Share


Link to post
Share on other sites
Bloody hooker
3 minutes ago, HybridAT said:

Wait a second... The Judas resemblance is still lowkey around 2:46 but I just heard the Aura "DANCE SEX ART POP TECH" part starting 1:14 and I'm SHOOK  :cryga:

I hear it too! Did everyone use this sound pack in 2010 and 2011? :sharon:

This mutual gaze was a “longing to touch” or a "pre-coitus" stare.
  • LMAO 1

Share


Link to post
Share on other sites
FATCAT
31 minutes ago, Bio said:

Not the same song. They probably used a free preset in a beat software lol. Embarrassing.

This could lead credence to the idea that the commercial music isn't on LG6. Just a quick & cheap on time filler mix.

█▓█▓█▓█▓█▓█▓█▓█▓ This püssy grabs back. █▓█▓█▓█▓█▓█▓█▓█▓
  • Thanks 1

Share


Link to post
Share on other sites
HybridAT
1 minute ago, Bloody hooker said:

I hear it too! Did everyone use this sound pack in 2010 and 2011? :sharon:

But it says it was published in 2012. That megamix sounds an awful lot like a mish-mash of BTW stems tbh.

Edited by HybridAT
  • LMAO 1

Share


Link to post
Share on other sites
Flopplause

okay, we can go back to sleep now, thanks

giphy.gif

 

  • LMAO 3

Share


Link to post
Share on other sites
dynamite
11 minutes ago, HybridAT said:

But it says it was published in 2012. That megamix sounds an awful lot like a mish-mash of BTW stems tbh.

It was uploaded to YouTube in 2012, it was released before that.

Also this pack is from 2010 (sample at 2:06):

 

Edited by dynamite
  • Like 1
  • Thanks 1

Share


Link to post
Share on other sites
HybridAT
49 minutes ago, mariariot said:

But you heard that it's not the same song, right? It's just a PART of the song. In music using a part of a song in yours it's called sample and Gaga has been using them forever: 

 

oh LorD bad romance is basically just another song from 2000 with Rah Rah Bitch mumbling on it I can't  :cryga: why am I discovering this just now

Edited by HybridAT
  • Like 1
  • LMAO 6

Share


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...