Jump to content
Stefani Tee
Sign in to follow this  
question

Why do stans think Gaga is an immigrant?

Featured Posts

LateToCult

This is like the fifth big tweet I’ve seen claiming Gaga is an immigrant from Italy since the ASIB premiere in Venice. I can’t tell if this person in particular is trying to be funny but too many stans genuinely believe that she is. Why? I get she always talks about her Italian roots but she also talks about her NYC origins. What’s not clicking? :laughga:

Edited by LateToCult
  • LMAO 10

Share


Link to post
Share on other sites
KatieJudasGaga4

Idk. Maybe the speech she gave at the Critics Choice Awards got people confused since she said she thanked the Italian immigrants from New York and she was from New York so they thought she was one, idk. :poot:

I’m just a Holy Fool, oh baby he’s so cruel, But I’m still in love with Judas, baby

Share


Link to post
Share on other sites
Morphine Prince

She has been an Italian immigrant woman since she was 13. 

What’s not clicking? 

Edited by Morphine Prince
The friends I've had to bury, they keep me up at night
  • Like 3
  • LMAO 10

Share


Link to post
Share on other sites
MonSwiftAnton
3 minutes ago, Morphine Prince said:

She has been an Italian immigrant woman since she was 13. 

What’s not clicking? 

My god. Why did I come here to write the same thing? Ugh ur mind. :messga:

  • LMAO 3

Share


Link to post
Share on other sites
LaLa

I think people are just joking because she says "I'm Italian" so much?

Like that tweet you quoted 100% seems like a joke, a play on that Sam Smith "first gay man" thing. 

Share


Link to post
Share on other sites
Bulk

You're the first GGD immigrant who take this seriously on twitter.

  • LMAO 6

Share


Link to post
Share on other sites
dit

Let us immigrants claim her as an immigrant queen and inspiration! More streaming demographic for LG6! :stalkga: 

  • YAAAS 3

Share


Link to post
Share on other sites
Satans Ex Wife

tumblr_lye0l3ONMF1r3ymrxo1_500.jpg

Maybe because of this? Lol

How can I protect something so perfect without evil?

Share


Link to post
Share on other sites
River

Cause I'm I'm I'm I'm I'm immi immi immigrant

sorry I had to do that :air:

I'm not serious 99% of the times ;)

Share


Link to post
Share on other sites
JohnWayne92
3 minutes ago, River said:

Cause I'm I'm I'm I'm I'm immi immi immigrant

sorry I had to do that :air:

Gypsy? :ohwell:

Share


Link to post
Share on other sites
Magui

Lol this reminds me talking to a friend back in 2011 about her. She then asked me does she have a real name? Lol when I told her birth name she said: no way! I thought she was American. :spin:

Share


Link to post
Share on other sites
Teal Ambition

It's a joke, just like I've seen people say she's a WOC :air:

 

 

 

▌│█║▌║▌║ i exist only for me - fallon carrington ║▌║▌║█│▌
  • LMAO 3

Share


Link to post
Share on other sites
River
40 minutes ago, JohnWayne92 said:

Gypsy? :ohwell:

It can be a very bittersweet sad song actually, it would go something like this:

Sometimes the border has no end

Sometimes I think the US could just be a friend

Cause I'm an immigrant, he said to me.

And what about our future, Trump?

 

Damn it sounds so sad, I wanna cry, I should stop :cryga:

I'm not serious 99% of the times ;)

Share


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
Sign in to follow this  
×
×
  • Create New...