Jump to content
Lady Gagain Vegas
🎤 Use code GAGAVEGAS at SeatGeek.com to get $20 off tickets 🎤
new music

AGNEZ MO - X | lit album

Featured Posts

gstring

idk if it the right section to post about it, but...

this Agnez Mo gurl just release a debut international album titled "X" and filled with bangerz and lit tracks! the lyrics is so sassy and unapologetic :firega: so i just wanna share it with you :giggle:

listen here :

 

https://itunes.apple.com/id/album/x/id1293438785

videos:

Lead Single - Long As I Get Paid

 

Coke Bottle ft T.I and Timbaland :
 

 

Spoiler

Level Up! , Sorry, Karma, Wanna Be Loved and Damn I Love You are my favorites! how about you?

 

Edited by gstring
Little little
  • Like 2
  • LMAO 1

Share


Link to post
Share on other sites
artElias
On 13.10.2017 at 10:08 AM, gstring said:

 so i just wanna share it with you :giggle:

thank you for sharing, I'm gonna listen to it :)

Spoiler

I just wanted to write the first reply:selena: cool threat by the way:selena:

Spoiler

hahah but I truly will listen to the music (:  :happy:

 

 

If you have mental problems, search help! You deserve to feel better!
  • Love 1

Share


Link to post
Share on other sites
gstring
2 minutes ago, artElias said:

thank you for sharing, I'm gonna listen to it :)

  Reveal hidden contents

I just wanted to write the first reply:selena: cool threat by the way:selena:

  Reveal hidden contents

hahah but I truly will listen to the music (:  :happy:

 

 

thanksss :selena:

Spoiler

:hug:

 

Little little
  • Love 1

Share


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×