Jump to content
Lady Gagain Vegas
🏨 Click here to book your Las Vegas hotel at VEGAS.COM 🏨
opinion

Juju's Top 50: Artists

Featured Posts

Gardevoir

I’m finally here to Witness™ the rest :sis:

Oh’ The taste of your lips I'm on a ride, You're TM06 I'm slippin' under
  • Love 1

Share


Link to post
Share on other sites
THAT JUJU

#08
Sophia Somajo

sIGrGlq.gif

My Swedish queen! SoSo makes some of the most sporadic and energizing pop music that I have ever heard; I also really admire that 99% of her product is 100% her - from the lyrics to the beats to the visuals, she helms full control and presents it in a way that she can attest to. She's destined for greatness, honestly, and definitely belongs here at the top with the best of the best.

Most Streamed Songs

 

❤ x ❤
  • LMAO 1

Share


Link to post
Share on other sites
THAT JUJU
7 minutes ago, Gardevoir said:

I’m finally here to Witness™ the rest :sis:

just in time sis :lolly: 

❤ x ❤
  • YAAAS 1

Share


Link to post
Share on other sites
THAT JUJU
Just now, slayo said:

all these nobodies...

this unnecessary shade :madge: 

❤ x ❤

Share


Link to post
Share on other sites
Gardevoir
1 minute ago, that juju said:

#08
Sophia Somajo

sIGrGlq.gif

My Swedish queen! SoSo makes some of the most sporadic and energizing pop music that I have ever heard; I also really admire that 99% of her product is 100% her - from the lyrics to the beats to the visuals, she helms full control and presents it in a way that she can attest to. She's destined for greatness, honestly, and definitely belongs here at the top with the best of the best.

Most Streamed Songs

 

I don’t know her (Who? is so yesterday) but I’m living for her aesthetics :flutter: 

Oh’ The taste of your lips I'm on a ride, You're TM06 I'm slippin' under

Share


Link to post
Share on other sites
THAT JUJU

Work is imploding so sorry for the slow updates but I'm getting to it :selena: 

what y'all CAN do is recommend me artists, based on my list so far :tony: 

❤ x ❤

Share


Link to post
Share on other sites
THAT JUJU
2 minutes ago, Gardevoir said:

I don’t know her (Who? is so yesterday) but I’m living for her aesthetics :flutter: 

if you like left-field electronica and hard hitting beats, she's your girl :lolly: 

❤ x ❤
  • YAAAS 1

Share


Link to post
Share on other sites
calmar

I'm here too!! Lemme look at artists you may like (my taste is really bizarre tho so idk)

俺の勝利は揺るぎない
  • Love 1

Share


Link to post
Share on other sites
EvilRegal
1 minute ago, that juju said:

...but fr, recommend me some artists y'all :lolly: 

I just did, yesterday :bon::selena: 

  • Love 1

Share


Link to post
Share on other sites
slayo

h

Edited by slayo
~ Nina Bo'Nina Banana Fo'Fana Osama Bin Laden On Season 9 Brown

Share


Link to post
Share on other sites
slayo
2 minutes ago, that juju said:

...but fr, recommend me some artists y'all :lolly: 

Miranda Cosgrove

~ Nina Bo'Nina Banana Fo'Fana Osama Bin Laden On Season 9 Brown
  • LMAO 2

Share


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×