Jump to content
Stefani Tee

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

VIDEO: Azealia Banks - "Chasing Time" (Sneak Peek)

Featured Posts

Brainiac

soon

 

:derpga:

 

I can't believe I actually sat here and clicked open every single one of those. :smh:

Share


Link to post
Share on other sites
Sparky

soon

 

:derpga:

 

The amount of spoilers I just clicked on. :rip:

I can't believe I actually sat here and clicked open every single one of those. :smh:

 

Me too. :madge:

Share


Link to post
Share on other sites
Benji

I know i'm not going to be the only one that thinks of ARTPOP when you see it

 

Is anything set infront of a white background "ARTPOP" since Gaga done it? :laughga:

Share


Link to post
Share on other sites
inuborg

SLAY ME ALL OVER AGAIN

 

I take back what I said about not caring about a MV :Cry: 

I root for you. I love you. You, you, you, you.

Share


Link to post
Share on other sites
SEVDALIZA

oh my ****ing god this is amazing help

operating from another world

Share


Link to post
Share on other sites
FKAJAKE

This looks awesome though I'm not sure the visuals will match the song :omg:

 

thiss, it looks really FKA twigs tbh

 

but i'm still loving it, and u just know that pretty AB will slay 

Share


Link to post
Share on other sites
Pure Adrenaline

Giving me ARTPOP album gover teas lol :sis:

It's much more fun to have hizophrenia... u never get lonely

Share


Link to post
Share on other sites
Sparky

SLAY ME ALL OVER AGAIN

 

I take back what I said about not caring about a MV :cry:

 

Same sis. :teehee:

Share


Link to post
Share on other sites
inuborg

She literally looks like a goddess

 

or even a devil :creepflop: 

I root for you. I love you. You, you, you, you.

Share


Link to post
Share on other sites
Vernier

Looks good, she already has a near flawless videography :legend: Yes, Atlantis included :madge:

Is anything set infront of a white background "ARTPOP" since Gaga done it? :laughga:

Maybe he meant the spread legs pose reminding him of Gaga's koons statue? :emma:

Frankly my dear, I don't give a damn

Share


Link to post
Share on other sites
×
×
  • Create New...