Jump to content

💓 DAWN OF CHROMATICA 💓

Follow Gaga Daily on Telegram

ArtRave September 23: Sportpaleis, Antwerpen ON SALE


My Little Phoney

Featured Posts

  • Replies 156
  • Created
  • Last Reply
FrancoPanthera

Naar het hotel of ook naar het C2C gebeuren?

 

Hallo! Sinds morgen ga ik de hele Belgie reizen om haar te ontmoeten.

Hey MonsterMum, ga je haar zoeken? Ik denk dat ze morgen in Belgie gaat zijn.

 

Weten jullie in welke hotel gaat Gaga loggeren? 

Link to post
Share on other sites

MonsterMum

Hallo! Sinds morgen ga ik de hele Belgie reizen om haar te ontmoeten.

Hey MonsterMum, ga je haar zoeken? Ik denk dat ze morgen in Belgie gaat zijn.

 

Weten jullie in welke hotel gaat Gaga loggeren? 

 

Heej Franco, welkom :hug:

 

Denk je dat ze morgen al naar Belgie gaat? Dat zou wel erg vlug zijn want ze staat volgens mij nu nog op te treden.

 

Ik weet alleen dat ze in Brussel zal verblijven, tenminste dat werd gezegd dat dat zo was de vorige keer gezien de afstand van het vliegveld. En zeker als ze maandag daar ook optreed. 

 

 

wacht ik heb gegoogled, ze verbleef de vorige keer in de Royal Windsor in hartje Brussel.

Link to post
Share on other sites

FrancoPanthera

Heej Franco, welkom :hug:

 

Denk je dat ze morgen al naar Belgie gaat? Dat zou wel erg vlug zijn want ze staat volgens mij nu nog op te treden.

 

Ik weet alleen dat ze in Brussel zal verblijven, tenminste dat werd gezegd dat dat zo was de vorige keer gezien de afstand van het vliegveld. En zeker als ze maandag daar ook optreed. 

 

 

wacht ik heb gegoogled, ze verbleef de vorige keer in de Royal Windsor in hartje Brussel.

 

Gewoon vliegt ze de dag na een concert, en vanavond de concert in Griekeland is.

Ja, 2 jaar geleden was ik ze aan die Hotel aan het wachten dezelfde dag die ze kwam maar ze heeft nooit haar gezicht laten zien. Ik was met een russiche vrouw.

Hopelijk hebben we meer kans deze keer! heb je twitter? Mijn twitter is @francopanthera

Link to post
Share on other sites

MonsterMum

Gewoon vliegt ze de dag na een concert, en vanavond de concert in Griekeland is.

Ja, 2 jaar geleden was ik ze aan die Hotel aan het wachten dezelfde dag die ze kwam maar ze heeft nooit haar gezicht laten zien. Ik was met een russiche vrouw.

Hopelijk hebben we meer kans deze keer! heb je twitter? Mijn twitter is @francopanthera

 

Ok anders moet je eens kijken voor vluchten vanuit Griekenland naar Brussel en haar twitter in de gaten houden dat je haar misschien op Zaventem ziet.

 

Ja ik heb ook twitter:  @Gagamonster1189

Link to post
Share on other sites

MaybeKermit

Ok anders moet je eens kijken voor vluchten vanuit Griekenland naar Brussel en haar twitter in de gaten houden dat je haar misschien op Zaventem ziet.

 

Ja ik heb ook twitter:  @Gagamonster1189

Oh gaan jullie naar brussel maandag? Ik wil gaan maar niemand wil/kan mee omsat het zo laat is he...

Link to post
Share on other sites

FrancoPanthera

Oh gaan jullie naar brussel maandag? Ik wil gaan maar niemand wil/kan mee omsat het zo laat is he...

 

Als ik morgen foto's van Gaga in het luchthaven van Griekland zie, ga ik onmiddelijk naar Brussels, ik weet niet waar naartoe maar hopelijk kunnen jullie of twitter haar hotel laten weten

Link to post
Share on other sites

MonsterMum

Oh gaan jullie naar brussel maandag? Ik wil gaan maar niemand wil/kan mee omsat het zo laat is he...

 

Ik kom uit Nederland dus ik zal er zeker niet zijn...dat is me toch net te ver ;)

Ik ben wel dinsdag op tijd. Hoe laat gaan jullie komen?

Als ik morgen foto's van Gaga in het luchthaven van Griekland zie, ga ik onmiddelijk naar Brussels, ik weet niet waar naartoe maar hopelijk kunnen jullie of twitter haar hotel laten weten

 

Naar de gate van de vlucht die uit Athene komt? :P

Link to post
Share on other sites

FrancoPanthera

Ik kom uit Nederland dus ik zal er zeker niet zijn...dat is me toch net te ver ;)

Ik ben wel dinsdag op tijd. Hoe laat gaan jullie komen?

 

Naar de gate van de vlucht die uit Athene komt? :P

 

de luchthaven in Belgie een beetje gesloten is, niet zo gemakkelijk.

En ik heb de pagina van de Brussels luchthaven een er geen vluchten vanuit Athens komt. Ik ben niet zeker maar misschien gaat ze een stop in Amsterdam doen? 

Link to post
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...