Jump to content
news

Select Haus Labs Products 60% OFF: Prime Day


Featured Posts

weed

ooooo im gonna get 2 glam attacks

i'm thinking dynasty and blue jean dream lol

  • Like 2
  • YAAAS 1
Link to post
Share on other sites
GagaSine
2 minutes ago, weed said:

ooooo im gonna get 2 glam attacks

i'm thinking dynasty and blue jean dream lol

Blue jean dream is my favourite :enigma:

  • Like 1
  • YAAAS 1
Link to post
Share on other sites
Ronald Allen
9 minutes ago, weed said:

ooooo im gonna get 2 glam attacks

i'm thinking dynasty and blue jean dream lol

froze bronze is amazing!!! 

spread love ,respect,compassion AMEN!!!! Zaza
  • YAAAS 1
Link to post
Share on other sites
Alannah

I just bought the Glam Room palette, micro liner, the House of Whiskey set, and a Glam Attack in Starlight. I forgot I had a gift card, so after tax, I got all of that for $27. 

  • YAAAS 3
Link to post
Share on other sites
GagaSine
2 minutes ago, Alannah said:

I just bought the Glam Room palette, micro liner, the House of Whiskey set, and a Glam Attack in Starlight. I forgot I had a gift card, so after tax, I got all of that for $27. 

I honestly love the glam room palette! Great colour story that is versatile.

  • Love 2
Link to post
Share on other sites
thierryrreiht

..... y'all encouraged Prime Day?

Aren't we supposed to be anti-Amazon?

Disappointed. 

Link to post
Share on other sites
Bio
1 minute ago, thierryrreiht said:

..... y'all encouraged Prime Day?

Aren't we supposed to be anti-Amazon?

Disappointed. 

Anyone who buys Haus Labs is supporting Amazon. Gaga is supporting Amazon. So I think this conversation is a little late :huntyga:

  • Like 2
  • Thanks 1
Link to post
Share on other sites
thierryrreiht
1 minute ago, Bio said:

Anyone who buys Haus Labs is supporting Amazon. Gaga is supporting Amazon. So I think this conversation is a little late :huntyga:

I don't think so when you buy from the HausLabs website directly..

But I do think we should boycott or petition until they terminate the contract with Amazon. imo it's one of Gaga's worst moves, especially considering what she stands for. During the pandemic, Amazon proved even more they're not a #kind company. 

  • YAAAS 1
  • Thanks 2
Link to post
Share on other sites
SamanthaC

I already ordered some this morning. It was one of the first things I checked. :staymad:

The Adele of GGD's Member & Rain on Me Awards 2020
  • YAAAS 1
Link to post
Share on other sites
GagaSine
29 minutes ago, thierryrreiht said:

I don't think so when you buy from the HausLabs website directly..

But I do think we should boycott or petition until they terminate the contract with Amazon. imo it's one of Gaga's worst moves, especially considering what she stands for. During the pandemic, Amazon proved even more they're not a #kind company. 

Yeah it's not very kindness punk. I also saw Sarah partnered with Amazon & released a line of plastic make up organizers :bear: I made a comment asking why she was partnering with Amazon bc they are so crappy to their employees and she deleted my comment.

  • Sad 1
Link to post
Share on other sites
Rebel
3 minutes ago, GagaSine said:

I made a comment asking why she was partnering with Amazon bc they are so crappy to their employees and she deleted my comment.

That wasn’t very kindness punk of ha :bear:

  • Like 1
Link to post
Share on other sites
WheresMy911Alice
41 minutes ago, Bio said:

Anyone who buys Haus Labs is supporting Amazon. Gaga is supporting Amazon. So I think this conversation is a little late :huntyga:

Even though I don't always agree with you (excluding this time) I always love the direct tone of your posts. Assertive is key :vegas:

  • Love 1
Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...