🚨 Watch the video for 911 🚨

💌 The September fan envelope is here! 💌
Sign in to follow this  
celeb

Hagrid actor defends JK Rowling

Pennywise

Not y'all trying to equate reaction against transphobia with simply "being offended" :air: 

Like, it just sounds like you want to say you hate trans people sooooooo bad :vegas:

YOUR GOD IS NOT HERE MICHAEL NOR WILL HE EVER BE
  • Like 15
  • Thanks 1

Share


Link to post
Share on other sites
Chromatography

i mean, he’s not wrong. this generation is obsessed to find something to be offended about online. it’s like people like to be miserable. however using JK rowling is an awful example because she actually says offensive things 

Edited by Chromatography
  • Like 1
  • Thanks 1

Share


Link to post
Share on other sites
xoxo Craig
35 minutes ago, PunkTheFunk said:

Yer an idiot Hagrid

 

End Racism Now
  • LMAO 1

Share


Link to post
Share on other sites
sickandtired

it's true that some people fake being offended to get attention on there and unfortunately made a joke out of every serious issue... but JK deserves to be called out!

  • Shook 1
  • Thanks 1

Share


Link to post
Share on other sites
thefamebitch

Finding stuff to be offended by..? Well J.K. certainly gave people a ton of material to work with over the past couple years :huntyga:

Share


Link to post
Share on other sites
RahrahWitch

Sure he might have a point with people's reactions on twitter but any validation that had was lost when he used it in contex of the JK Situation. 

People aren't over reacting, she's being an ass and is getting treated like one. She deserves the backlash.

Edited by RahrahWitch

Share


Link to post
Share on other sites
DelusionalGaga

Umm, she went off with a bunch of transphobic, offensive bullsh*t and then some of y'all have the nerve to tell us to stop being offended. Maybe you should stop offending people in the first place? :smh:

  • Like 2
  • Thanks 3

Share


Link to post
Share on other sites
BellatrixLestrange
6 minutes ago, Sakrai said:

He’s not really defending her tho. He has a point. If we all just ignored her she would slip into obscurity much faster no? She has written a bunch of books other than HP, and I have never in my life heard anyone have a conversation about them. They’re not relevant to society. Her opinions are not relevant to society. The only people who give her a platform to spew her views are the ones offended by her opinions. The irony is almost too much to take.

Exactly! People need to focus on their own lives instead of sitting around worrying about what other people are saying, her words have no power if you just ignore them

  • Like 1

Share


Link to post
Share on other sites
skaxboy
22 minutes ago, Sakrai said:

He’s right tho :oops: people want to be offended just to taste a bit of power, thats the bottom line of this issue

Unfortunately, not all of us are highly successful authors who can use our power to write books about the very thing that offends us. That would be JK. 

Share


Link to post
Share on other sites
BellatrixLestrange
6 minutes ago, Pennywise said:

Not y'all trying to equate reaction against transphobia with simply "being offended" :air: 

Like, it just sounds like you want to say you hate trans people sooooooo bad :vegas:

It’s an open forum with people sitting behind computer/phone screens with no way of people knowing who they are, if they wanted to say it I’m sure they would lol

Share


Link to post
Share on other sites
xoxo Craig
2 minutes ago, Chromatography said:

i mean, he’s not wrong. this generation is obsessed to find something to be offended about online. it’s like people like to be miserable. however using JK rowling is an awful example because she actually says offensive things 

Agreed... in some cases, public figures are 'cancelled' over nonsense and people find everything and anything to take them down. Gaga has been victim of that. 

But JK(aren)R is not one of those cases. Racism, transphobia, homophobia, xenophobia... if those are displayed by a public figure over and over again, in JKRs case transphobia, then the criticism is legit and she deserves to be cancelled. Even going as far to write a book about one of her transphobic fantasies... :awkney:

End Racism Now
  • Thanks 1

Share


Link to post
Share on other sites
BellatrixLestrange
Just now, skaxboy said:

Unfortunately, not all of us are highly successful authors who can use our power to write books about the very thing that offends us. That would be JK. 

Don’t buy it or read it... y’all are fuelling her power 

Share


Link to post
Share on other sites
DonatellaPop
4 minutes ago, Mister Hamza said:

wow, the backlash, poor SJWs

Can we plsss leave that word in 2016 where it belongs? ty

https://blacklivesmatter.com/

Share


Link to post
Share on other sites
dynamite
24 minutes ago, dynamite said:

 

Lmao @PartySick is going to fight me

*Sarah tanno* I was hacked!!! :triggered:

Love it when you give me shade in the morning call me neyde
  • LMAO 1

Share


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...