Sign in to follow this  
news

Rain on Me out now! (links)

channel

The bridge is giving me venus vibes and I LIVE for it

we truly won here girlies

  • YAAAS 1

Share


Link to post
Share on other sites
Concertaholic

When Stupid Love is actually better :billie:

  • Like 1
  • LMAO 4
  • Love 2
  • Shook 1

Share


Link to post
Share on other sites
CautiousLurker
Posted (edited)

The way it actually f*cking slays :bradley:

Ok, my expectations for Chromatica are sky-high again :tony:

Edit: I wish the song didn't end so soon tho, it really sounds like they could have looped the chorus one more time :bradley:

Edited by CautiousLurker
this thread is now officially sexualized
  • Like 2

Share


Link to post
Share on other sites
LastNight

It’s phenomenal. So so so so so good!! It’s not what I was expecting but it’s absolutely amazing  :giveup:

I’m so happy right now, and glad I stayed up til 5am. Can’t wait to spend all day hopping to this!! 

 

  • Love 1

Share


Link to post
Share on other sites
SarahTannoIsHere

No music video? Bye 👋 

Consent to LMAO react me

Share


Link to post
Share on other sites
VasilisVas

I love it!! Such a wonderful song! Wish it was longer. Can’t get enough of it!


now where’s the video everyone was saying was coming tonight? :stalkga:

Share


Link to post
Share on other sites
Maleficent

SL >>>>
just not feeling it. 

Well well
  • LMAO 1
  • Sad 1

Share


Link to post
Share on other sites
likeitrough

its so good i am crying

 

Share


Link to post
Share on other sites
ChromeAngel

ITS SO FKING GOOD 

Share


Link to post
Share on other sites
TailoredGuilts

When does the music video drop?!?!?! Why did i think the video and single were dropping together ?! :saladga:

 

Omg this song is PERFECTION AND I NEED THE VIDEO TO CATAPULT ME TO THE NEXT DIMENSION!!! Ahhhhhh i love it so much. :firega:

Share


Link to post
Share on other sites
Jasoneg1990
Just now, TailoredGuilts said:

When does the music video drop?!?!?! Why did i think the video and single were dropping together ?! :saladga:

 

Omg this song is PERFECTION AND I NEED THE VIDEO TO CATAPULT ME TO THE NEXT DIMENSION!!! Ahhhhhh i love it so much. :firega:

Tomorrow at 1 pm est on her YouTube channel

Share


Link to post
Share on other sites
FentyGa

IT’S SO AMAZING I CANT DEAL

their voices together are so good, i CANT EVEN DEAL

THE CHORUS MAKES ME SO HAPPY

ugh im gonna cry

  • Love 1

Share


Link to post
Share on other sites
maryloo

I love it! I wish Corona was dead so I could throw my hair around to this in the club. 
 

I also wish it was a little longer but streaming is killing song lengths. 

Share


Link to post
Share on other sites
NiteOwl

music video tomorrow! She said on Instagram 

Share


Link to post
Share on other sites
Gaga is Life

Gaga's vocals in the bridge is an absolute SERVE :giveup: 

Share


Link to post
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now
Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...