Jump to content
Stefani Tee
Sign in to follow this  
new music

Iggy Azalea - Wicked Lips EP

Featured Posts

OBEY
2 minutes ago, Enzo said:

She snapped againย 

Better than In My Defense :reductive:

The Girls will be my new jam, Pabllo went hardย 

I love it !!!!!

All the songs are good tbh ! glad she went more pop with Lola and The Girls !

  • YAAAS 1

Share


Link to post
Share on other sites
Enzo
8 minutes ago, OBEY said:

I love it !!!!!

All the songs are good tbh ! glad she went more pop with Lola and The Girls !

I know

Pop Iggy (:poot:) always servesย 

Lady Gaga did her own makeup in this picture but Iโ€™ll be sure to let her know how much you hate it xoxo
  • YAAAS 1

Share


Link to post
Share on other sites
Ryusei

ok no the girls is obnoxious to me... I thought the song was through and it was only halfway done... no no

Not Important is alrightย 

Personal problem is a bop

Lola remains the best song from the EP. Look at these gorgeous physical versions tho dam...

ย 

  • Like 1
  • YAAAS 1
  • Love 1

Share


Link to post
Share on other sites
RickMonster98

1YZx.gif

btw i've read that Lola is being sent to top 40 radio and rhythmic contemporary tomorrow so fingers crossedย :diane:ย #1 potentialย 

  • Like 2
  • YAAAS 2
  • Love 1

Share


Link to post
Share on other sites
OBEY
45 minutes ago, RickMonster98 said:

1YZx.gif

btw i've read that Lola is being sent to top 40 radio and rhythmic contemporary tomorrow so fingers crossedย :diane:ย #1 potentialย 

Funny how if it was any other artist it would probably get more radio spins... I hope this does something, go Iggy !

  • Like 3

Share


Link to post
Share on other sites
OBEY
Just now, NNES said:

The Girls is a BOP! OMG! The best song on the EP tbh

a bop ! louder than the other songs though I had to adjust it down but now it's perfect whew !

Share


Link to post
Share on other sites
OBEY
Just now, NNES said:

Hopefully she is clever enough to give The Girls a single treatment...

I heard Lolla is being sent to radios tomorrow...

Share


Link to post
Share on other sites
NNES
1 minute ago, OBEY said:

I heard Lolla is being sent to radios tomorrow...

Yeah, the song is great too...

Share


Link to post
Share on other sites
lovedillon

Ok but Iโ€™m actually excited for this EP & Iโ€™m not even a consistent fan.ย Iggyโ€™s really stepped up ๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘

Share


Link to post
Share on other sites
OBEY
1 minute ago, lovedillon said:

Ok but Iโ€™m actually excited for this EP & Iโ€™m not even a consistent fan.ย Iggyโ€™s really stepped up ๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘

it's out ! :)ย 

Share


Link to post
Share on other sites
lovedillon
Just now, OBEY said:

it's out ! :)ย 

Oh didnโ€™t even realize, gonna go listen now!!!

Share


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
Sign in to follow this  
×
×
  • Create New...