Jump to content
Stefani Tee
new music

Azealia Banks - Young Rapunxel II (🤡)

Featured Posts

Dukttape
12 hours ago, LateToCult said:

This must be the most interesting thing Azealia has ever said:

OT: She’s a horrible person but why am I low key interested in what she’ll release?  :selena:

The ego on this dumpster. lmao

Share


Link to post
Share on other sites
Alan123

@ me when/if it drops. Knowing Azealia’s moody attitude I wouldn’t be surprised it she announces it then 3 minutes later says it’s cancelled because “we don’t deserve new music”. :lana:

  • Like 2

Share


Link to post
Share on other sites
LateToCult
10 minutes ago, Dukttape said:

The ego on this dumpster. lmao

It’s a masterpiece of a tweet tbh. Prehistoric African village during Pangea...malanga leaf...her mind. :messga:

  • LMAO 1
  • YAAAS 1

Share


Link to post
Share on other sites
Loeppke
11 hours ago, Sugar Baby said:

this is so cofusing

so messy

Fantasea II the second wave

Bussiness and Pleasure 

and now Yung Rapunxel II is coming?

which one is actually happening which one is cancelled?

 

A MESS 

 

still exited cause even tho she has a big mouth she still makes good music I can Bop to so perched 

In her defense, Business & Pleasure didn't have a release date, it was just a concept that she was working on alongside Fantasea II

like what you see? my number is 1-800-u-wish

Share


Link to post
Share on other sites
Loeppke

At first I was upset that it didn't have a midnight release like she had teased, but we have to keep in mind that she literally doesn't have a team behind her, she's doing this all by herself. The fact that she is still teasing it on her Instagram means she's not pretending like it doesn't exist anymore, it will probably come later today. 

like what you see? my number is 1-800-u-wish
  • Thanks 1

Share


Link to post
Share on other sites
KURUSHITOVSKA
1 hour ago, FentyGa said:

okay and? lol what does rihanna have to do with the disrespectful, problematic rat y'all are supporting?

I'm supporting her music, not her mind. And Rih has nothing to do here, just like your "keep it".

  • Sad 1

Share


Link to post
Share on other sites
Corous

she can keep it,  she is a terrible person and doesn't deserve any success or recognition :oops:

  • YAAAS 1
  • Sad 2

Share


Link to post
Share on other sites
ZiggyZiggs
22 minutes ago, ToughHooker said:

guys we seem to have forgotten an important detail, today Sep 11th azealia banks wanted to perform in china shenzhen and debut the new album

maybe we will get it after the show or so? or a day later? idk

https://www.thatsmags.com/shenzhen/post/29181/azealia-banks-to-launch-new-album-at-free-shenzhen-show

66656732_2806876432661420_83028209937112

Is the show actually happening tho? Cuz she removed the announcement on Instagram 

Edited by ZiggyZiggs
Acceptance

Share


Link to post
Share on other sites
ToughHooker
7 minutes ago, ZiggyZiggs said:

Is the show actually happening tho? Cuz she removed the announcement on Instagram 

idk :teehee::trollga:

 

just something I found again

  • Like 1

Share


Link to post
Share on other sites
Enzo
Just now, the Devil of Pop said:

Omg everyone in the comments  saying "Lizzo is better" 

Social media really is a toilet

As if Lizzo cares, why are we dragging her into this?

Must we compare the two simply because Lizzo is black, female, and successful? 

The stan twitter racism and sexism jumped out

Lizzo is better

Lady Gaga did her own makeup in this picture but I’ll be sure to let her know how much you hate it xoxo

Share


Link to post
Share on other sites
Enzo

so

where is it????????'''

Lady Gaga did her own makeup in this picture but I’ll be sure to let her know how much you hate it xoxo

Share


Link to post
Share on other sites
UNIGMA
31 minutes ago, ZiggyZiggs said:

Is the show actually happening tho? Cuz she removed the announcement on Instagram 

not...dozens of her fans waiting there whole day till midnight:air:

they r mad as  f*** now

I feel  bad for them:rip:

  • LMAO 1

Share


Link to post
Share on other sites
RAMROD
2 minutes ago, UNIGMA said:

not...dozens of her fans waiting there whole day till midnight:air:

they r mad as  f*** now

I feel  bad for them:rip:

That is bad business smh 

(ノ◕ヮ◕)ノ✧*:・゚ ♥ The ♥ Clowns ♥ Have ♥ Made ♥ Me ♥ Dance ♥ And ♥ Go ♥ Crazy ♥

Share


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...