Jump to content
Stefani Tee
Sign in to follow this  
celeb

Jeffree Star responds to James, will show his receipt s

Featured Posts

ReginaGeorge
Just now, FATCAT said:

A lot of people don't keep their messages very long, it's possible he knew from the discussions that some of these people's "didn't keep receipts" or something. Just a thought.

That's a reach honestly.. :oops: And would he risk it?

Edited by ReginaGeorge
  • Like 2

Share


Link to post
Share on other sites
monster78619
1 minute ago, ReginaGeorge said:

 

 

I get that, but then again, why are they different dates in the screenshot 

Feel free to send me money btw

Share


Link to post
Share on other sites
ReginaGeorge
Just now, monster78619 said:

I get that, but then again, why are they different dates in the screenshot 

It can be explained and photoshop is not the only explanation. Also I'm pretty sure he wouldn't be that stupid to photoshop anything knowing dam well that other person has the ''real'' messages. 

  • Like 2

Share


Link to post
Share on other sites
FATCAT
2 minutes ago, ReginaGeorge said:

That's a reach honestly.. :oops: And would he risk it?

I don't know, I'm looking at this from 3,000 ft tbh

█▓█▓█▓█▓█▓█▓█▓█▓ This püssy grabs back. █▓█▓█▓█▓█▓█▓█▓█▓
  • Like 1

Share


Link to post
Share on other sites
monster78619
Just now, ReginaGeorge said:

It can be explained and photoshop is not the only explanation. Also I'm pretty sure he wouldn't be that stupid to photoshop anything knowing dam well that other person has the ''real'' messages. 

I don’t think he’s photoshopped anything to bend them to his narrative, it’s pretty obvious that there would be videos in response from Tati or Jeffree about these things and that they would be able to provide screenshots also

Feel free to send me money btw
  • Like 1

Share


Link to post
Share on other sites
Ryusei

Living for the drama. And now actual receipts are being pulled out 

cardi b popcorn GIF

  • Like 2

Share


Link to post
Share on other sites
neptugne
2 minutes ago, ReginaGeorge said:

It can be explained and photoshop is not the only explanation. Also I'm pretty sure he wouldn't be that stupid to photoshop anything knowing dam well that other person has the ''real'' messages. 

not that I necessarily believe the photoshop but those specific screenshots are from "his friends number" and "Sam" says "will delete message" :gum:

Share


Link to post
Share on other sites
ReginaGeorge
1 minute ago, neptugne said:

not that I necessarily believe the photoshop but those specific screenshots are from "his friends number" and "Sam" says "will delete message" :gum:

Good argument! But Sam already sent him messages from his number which are shown at the end.. He kinda seems obsessed honestly. 

Share


Link to post
Share on other sites
neptugne
Just now, ReginaGeorge said:

Good argument! But Sam already sent him messages from his number which are shown at the end.. He kinda seems obsessed honestly. 

I feel like Sam must have reached out to Tati or someone to spill some tea, because otherwise why would they think James traumatized him in the first place, if the whole story came from James to them?

Share


Link to post
Share on other sites
ReginaGeorge
2 minutes ago, neptugne said:

I feel like Sam must have reached out to Tati or someone to spill some tea, because otherwise why would they think James traumatized him in the first place, if the whole story came from James to them?

IDK I honestly feel like James is telling the truth about it. He showed us everything. I also got the feeling that Sam kid had some problems. He honestly seems confused. He's like ''I'm bi'' then he's like ''I'm gay'' then again ''I'm bi confirmed''... :interestinga: Whatever.. I feel like James didn't abuse him 

  • Like 2

Share


Link to post
Share on other sites
ReginaGeorge
5 minutes ago, neptugne said:

I feel like Sam must have reached out to Tati or someone to spill some tea, because otherwise why would they think James traumatized him in the first place, if the whole story came from James to them?

ALSOOO you're so beautiful! I know I already told you this but God! Beautiful! I stan your face :party:

  • Love 1

Share


Link to post
Share on other sites
Kimmo
1 minute ago, ReginaGeorge said:

IDK I honestly feel like James is telling the truth about it. He showed us everything. I also got the feeling that Sam kid had some problems. He honestly seems confused. He's like ''I'm bi'' then he's like ''I'm gay'' then again ''I'm bi confirmed''... :interestinga: Whatever.. I feel like James didn't abuse him 

THIS!!!

 

Sam was obviously playing games and he got caught... I hate the whole oh I’m “bi” when you know damn well you’re GAY!!!!!!

tenor.gif

 

Tragic!
  • Like 2

Share


Link to post
Share on other sites
t e a
1 minute ago, ReginaGeorge said:

ALSOOO you're so beautiful! I know I already told you this but God! Beautiful! I stan your face :party:

SISTER PREDATOR SLIP IN HIS DMS LMAO JK :trollga:

d e r r i d a
  • LMAO 8

Share


Link to post
Share on other sites
ReginaGeorge
2 minutes ago, T E A said:

SISTER PREDATOR SLIP IN HIS DMS LMAO JK :trollga:

Hey sister!

giphy.gif

Also I'm female and not a celebrity (I don't think sister would be interested) 

Spoiler

jk I support James 

 

Edited by ReginaGeorge
  • LMAO 4

Share


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
Sign in to follow this  
×
×
  • Create New...