Jump to content
Webbys
music news

Taemin - “WANT” Album Discussion

Featured Posts

malazam
On 1/31/2019 at 1:56 PM, DiscoHeaven23 said:

Came here thinking it was about The Weeknd

 

giphy.gif

 

 

Same.

Idk who that is but that looks dope

another shot before we kiss the other side

Share


Link to post
Share on other sites
moonboywow

Yall sleep on great artists like Taemin but fawn all over bad songs like 7 rings. Damn y'all 

Share


Link to post
Share on other sites
moonboywow

I can see you're just gonna continue to support some girl who wants to be both Japanese and black while I stan people who stay in their lane. Close this thread then whatever 

Share


Link to post
Share on other sites
Sanne Godijn
1 hour ago, moonboywow said:

Um...how?

I just didnt like the noises in the first vídeo sorry

Share


Link to post
Share on other sites
moonboywow
30 minutes ago, Sanne Godijn said:

I just didnt like the noises in the first vídeo sorry

The teaser number 2 sounds a lot better. 

Share


Link to post
Share on other sites
Sanne Godijn
14 minutes ago, moonboywow said:

The teaser number 2 sounds a lot better. 

I know right 

Share


Link to post
Share on other sites
Mythos

Eww, is he trying to be edgy, with that face? lol, keep on trying gurl, so mediocre...

Share


Link to post
Share on other sites
moonboywow
2 minutes ago, Mythos said:

Eww, is he trying to be edgy, with that face? lol, keep on trying gurl, so mediocre...

No honey. Have you seen the shite America is putting out? I'm not impressed. 

Share


Link to post
Share on other sites
Mythos
2 minutes ago, moonboywow said:

No honey. Have you seen the shite America is putting out? I'm not impressed. 

Who cares? You have your asian plasticly modified pop stars, you seem to love them, they are "edgy" or whatever, and you are from Seoul... why do you care so much what we like in the west? To each their own, or not?

Share


Link to post
Share on other sites
moonboywow
4 minutes ago, Mythos said:

Who cares? You have your asian plasticly modified pop stars, you seem to love them, they are "edgy" or whatever, and you are from Seoul... why do you care so much what we like in the west? To each their own, or not?

I'm from Mississippi omg what lmao. Funny you call them plastic though. Look at ariana 

Share


Link to post
Share on other sites
Noah
19 minutes ago, Mythos said:

Eww, is he trying to be edgy, with that face? lol, keep on trying gurl, so mediocre...

 

12 minutes ago, Mythos said:

Who cares? You have your asian plasticly modified pop stars, you seem to love them, they are "edgy" or whatever, and you are from Seoul... why do you care so much what we like in the west? To each their own, or not?

Can you stop? You're sounding extremely rude and degrading. If you stand by 'to each their own', apply that philosophy to your own comment and maybe think twice before leaving a comment starting with 'Ew' and ending with 'so mediocre' when what Taemin does is a valid form of artistry. 

Share


Link to post
Share on other sites
Mythos
10 minutes ago, Noah said:

 

Can you stop? You're sounding extremely rude and degrading. If you stand by 'to each their own', apply that philosophy to your own comment and maybe think twice before leaving a comment starting with 'Ew' and ending with 'so mediocre' when what Taemin does is a valid form of artistry. 

I'm just doing what he is doing the whole day, nothing else.

Share


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
Sign in to follow this  
×
×
  • Create New...