⛈ RAIN ON ME OUT NOW ⛈

Sign in to follow this  
musician

Natalia Kills

AyaKara

Did her twitter get hacked? :smh:

By Lavinia tbqfh :creepflop:

Share


Link to post
Share on other sites
Remus

Is it wrong to be hooked on this Lavinia chick's Honey Boy? It's so damn catchy. :toofunny:

Edited by CherryCherryMon

Share


Link to post
Share on other sites
AyaKara

Is it wrong to be hooked on this Lavinia chick's Honey Boy? It's so damn catchy.

That is very, very wrong :smh: . . .

Share


Link to post
Share on other sites
Sidrk

Wow. This chick is obviously copying Natalia Kills :smh:

Wow. She isn't even trying to make the videos look different :smh: At first I thought it was a parody of Kills, but she looks serious.

Those love kills ripoffs are even more pathetic

Although I'm glad someone is copying her, that means she's more popular now lol

Share


Link to post
Share on other sites
Animal

Wow. She isn't even trying to make the videos look different :smh: At first I thought it was a parody of Kills, but she looks serious.

Those love kills ripoffs are even more pathetic

Although I'm glad someone is copying her, that means she's more popular now lol

That's the first thing I thought when I saw the video :haha:

Share


Link to post
Share on other sites
DirtyLittleMonster

Cherrytree says to check her official website towards the end of September. The video will be out soon. I gather.

Share


Link to post
Share on other sites
t.A.T.u.

Cherrytree says to check her official website towards the end of September. The video will be out soon. I gather.

*Fanscream*

Share


Link to post
Share on other sites
garnite

is dat da disney font

someones been takin pointers from da qween

Share


Link to post
Share on other sites
Animal

:excited2: :excited2: :excited2:

Omg i'm like so excited right now omg! I love Trouble as the album title. Hope she comes hard this time around.

Share


Link to post
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now
Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...