music news

Witness album cover revealed

Started by MaryJaneHolland with 323 replies so far

Just now, monsterdino said:

GGD rn @ this

giphy.gif

"katy is giving us the visuals we wanted for LG5"

giphy.gif

21 people like this

Doctor aren't we just a smile away from happy days?

Share


Link to post
Share on other sites

I feel like I've seen that eyeball in a mouth? Like that exact eyeball?

but yassssss omg so different from ha precious stuff, I love it 

3 people like this

Share


Link to post
Share on other sites

am i the only one who doesn't like it? :sweat: i don't want to be another monster on here who drags her (i loved CTTR and BA) but this is not good. 

6 people like this

Share


Link to post
Share on other sites

lowkey giving me Bionic teas

4470954449_3b1eb9d52d_o.jpg

8 people like this

Share


Link to post
Share on other sites
Just now, tomsches said:

shes trying so hard

Isn't that what the GP has been saying about Gaga since 2010? :rip: 

16 people like this

Share


Link to post
Share on other sites

When she takes Bon Appetit to another level. :green: Teenage cannibal :gaycat:

2 people like this

Share


Link to post
Share on other sites

Kety sis you tried

bede8968bf193920f5a4ef70f9dda086.gif

30 people like this

Hey Girl is the best song of Gaga's career #Justice4HeyGirl

Share


Link to post
Share on other sites

Love it.

Waiting for the tracklist to leak... I need to know if Katy x Gaga will happen or nah. 

7 people like this

Share


Link to post
Share on other sites

it feels so weird that everything this era for her is such high production value but nobody cares all of a sudden. I thought her last era went well. IDK why she's not top 10 all the time. I'm rooting for her. This slays.  lol. 

6 people like this

Share


Link to post
Share on other sites

Gross. I'm not a fan. The colorful drop shadows are tacky and the idea has been done so many times. 

5 people like this

"The only prisons that exist are ones we put each other in."

Share


Link to post
Share on other sites

Slay me momma Katheryn. All y'all Katy haters can stay pressedT!

10 people like this

Free my mind

Share


Link to post
Share on other sites

I don't like it

1 person likes this

And after all, it's just another day

Share


Link to post
Share on other sites

The borders around her look awful. This looks so thrown together and last minute to me. 

2 people like this

Share


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now