Jump to content

💙 HEAVY METAL LOVER T-SHIRT 💚

Follow Gaga Daily on Telegram
music news

‘143’ has already sold 10k copies


ThisGuyTony
 Share

Featured Posts

MessyTop
1 minute ago, ThisGuyTony said:

Depends on the competition. Here’s all the #1 albums this year and their sales that week: https://en.m.wikipedia.org/wiki/List_of_Billboard_200_number-one_albums_of_2024

I think she’d have to do 130k+ to guarantee a #1 (if the competition and charts that week are weak :air:).

A bunch of Khia’s are releasing the same day so she may have a shot at the #1 - so long as there’s no Taylor variants and surprise album drops. :anveeroy:

9/20
Bright Eyes - Five Dice, All Threes - 0/13
Jamie xx - In Waves - 2/12
Joan as Police Woman - Lemons, Limes and Orchids - 1/12
Katy Pеrry - 143 - 1/15
Katy Perry - 143 (Deluxe) - 1/?
Kеith Urban - HIGH - 4/12
Lutalo - The Academy - 1/12
Noga Erez - THE VANDALIST - 3/16

I think she’ll have 150-200k 6 vinyl variants are coming this week, plus she said she’s gonna sign 30k vinyl inserts, plus the cds. 

  • LMAO 2
Link to post
Share on other sites

  • Replies 39
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • ThisGuyTony

    5

  • MessyTop

    4

  • Tyler1992

    3

  • 27monster27

    2

warhol killer

I'm sure she's gonna have a decent comeback, but not as big as her first three albums. I hope she releases more than 3 singles cause nobody is doing those anymore once their album drops.

warhol killer ✴ GAGA¹⁵
Link to post
Share on other sites

Tyler1992
12 minutes ago, MessyTop said:

Yes is good, she sold 10k in just the first hours after the pre orders where available, I think she’s gonna have a 150k-200k when the album drops 

Damn that is a comeback!!

Link to post
Share on other sites

MessyTop
1 minute ago, warhol killer said:

I'm sure she's gonna have a decent comeback, but not as big as her first three albums. I hope she releases more than 3 singles cause nobody is doing those anymore once their album drops.

I think she will, the label is throwing so much money at her, and I’m glad, I want big videos. I love the new Billie album but the videos have been meh

  • Sad 1
Link to post
Share on other sites

ThisGuyTony
25 minutes ago, Kim Petrus said:

Wait what? Is really one of the boys her lowest selling record ?

Just her lowest first week sales. 

Total US Pure Album Sales and Certifications w/ Streaming:

One of the Boys - 1.53M (3x Platinum)

Teenage Dream - 3.10M (10x Platinum/Diamond)

Prism - 1.74M (5x Platinum)

Witness - 311k (Gold)

Smile - 67k :rip: ⚰️ (Gold)

  • LMAO 1
Link to post
Share on other sites

ThisGuyTony
31 minutes ago, MessyTop said:

I think she’ll have 150-200k 6 vinyl variants are coming this week, plus she said she’s gonna sign 30k vinyl inserts, plus the cds. 

The “143” album covers and variants are really polished and collectible. Way better than the circus/clown Smile themed covers :rip: 

  • LMAO 1
  • Love 1
Link to post
Share on other sites

Auralegends
3 hours ago, ThisGuyTony said:

If the 10k is just US sales, then yes. Past USA debuts:

Smile - 50k

Witness - 180k

Prism - 286k

Teenage Dream - 190k

One of the Boys - 47k

Smile sales were 58k if I remember correctly

  • LMAO 1
Link to post
Share on other sites

chathonnete
6 hours ago, MessyTop said:

She said she was going to sign at least 30k copies! 

I don't believe her, you can't sign that many copies, she's too busy lmao. 

  • LMAO 1
Link to post
Share on other sites

Chromatography
6 hours ago, ThisGuyTony said:

Just her lowest first week sales. 

Total US Pure Album Sales and Certifications w/ Streaming:

One of the Boys - 1.53M (3x Platinum)

Teenage Dream - 3.10M (10x Platinum/Diamond)

Prism - 1.74M (5x Platinum)

Witness - 311k (Gold)

Smile - 67k :rip: ⚰️ (Gold)

omg smile only got 17k more after debut week? :toofunny:

Edited by Chromatography
  • LMAO 1
Link to post
Share on other sites

6 hours ago, MessyTop said:

Yes is good, she sold 10k in just the first hours after the pre orders where available, I think she’s gonna have a 150k-200k when the album drops 

Is that a global number?

Link to post
Share on other sites

Teletubby
7 hours ago, ThisGuyTony said:

If the 10k is just US sales, then yes

signed copies are available not only in the US webstore. they are also in the UK, France, Germany, Australia, Poland, Mexico, Brazil, Spain, Canada....

I'm just a bad girl trying to be good
Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
 Share


×
×
  • Create New...