Jump to content

MARRY THE NIGHT ANNIVERSARY T-SHIRT

news

Gaga on ET: I Wanna Work With Tom Hanks, Stans Meryl Streep


Featured Posts

LilyLark
12 minutes ago, LateToCult said:

There she goes with her granddaddy fetish

Sis this made me cackle. TBF to Gaga, the old men love her too. Remembering how Sam Elliot  (of all people) wore BTW merch when promoting ASIB and grumpy Al Pacino was lapping up her attention. I wish I could remember, but it was one of the major bloggers (I don't read that much celeb gossip/fashion pages, but when I do it's usually one of the major sites)...and even that blogger said something like "Gaga and her old men, huh" over the pics of her and Al Pacino lol so even non-stans notice it.

  • Like 2
Link to post
Share on other sites
  • Replies 40
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Meat

    4

  • LilyLark

    4

  • RAMROD

    4

  • JRCF29

    2

Popular Days

Top Posters In This Topic

Popular Posts

The 35-year-old star spoke with ET's Lauren Zima at the Palm Springs International Film Awards, where Gaga was being honored with the Icon Award following her deft portrayal of the Italian socialite P

Legends stanning legends, We love to see it 

There she goes with her granddaddy fetish

LilyLark
27 minutes ago, Dennis said:

No, please no.

What's wrong with Meryl and Tom?

TBH, I'd rather see her work with Glenn though, especially as Glenn is close with Cynthia so I feel like their interviews would be interesting. And my unpopular opinion is that as good as Meryl is...Glenn is just as good.

  • Like 2
  • Thanks 3
Link to post
Share on other sites
Meat
10 minutes ago, LilyLark said:

Sis this made me cackle. TBF to Gaga, the old men love her too. Remembering how Sam Elliot  (of all people) wore BTW merch when promoting ASIB and grumpy Al Pacino was lapping up her attention. I wish I could remember, but it was one of the major bloggers (I don't read that much celeb gossip/fashion pages, but when I do it's usually one of the major sites)...and even that blogger said something like "Gaga and her old men, huh" over the pics of her and Al Pacino lol so even non-stans notice it.

Old men are the most powerful demographic in Hollywood (and everywhere else, let’s be honest) sis knows what she’s doing :flower:

  • LMAO 6
Link to post
Share on other sites
Meat
3 minutes ago, Wet Fire said:

I want Gaga, Meryl and Tom in a movie about a dysfunctional love triangle :ally:

Or maybe she can play their daughter :bradley:

  • Like 2
  • YAAAS 1
Link to post
Share on other sites
LateToCult
16 minutes ago, LilyLark said:

Sis this made me cackle. TBF to Gaga, the old men love her too. Remembering how Sam Elliot  (of all people) wore BTW merch when promoting ASIB and grumpy Al Pacino was lapping up her attention. I wish I could remember, but it was one of the major bloggers (I don't read that much celeb gossip/fashion pages, but when I do it's usually one of the major sites)...and even that blogger said something like "Gaga and her old men, huh" over the pics of her and Al Pacino lol so even non-stans notice it.

One thing about Gaga, she’s gonna simp for an old man. :ladyhaha:

  • LMAO 7
Link to post
Share on other sites
JRCF29

Next Gaga role should be in a horror-action movie. Would love to see her in an M. Night project; might not be awards bait, but would certainly smash at the box office/streaming

Don't Call Me Gaga
  • Like 2
Link to post
Share on other sites
RAMROD
32 minutes ago, MADDONNA said:

Work on a new album!

And this time something serious and mature! 

She gave you Johann & Love Four Sail, enjoy that for awhile

viral-post-paparazzi.gif

(ノ◕ヮ◕)ノ✧*:・゚ start the healing (*´艸`*) ♡♡♡
  • Sad 1
  • Thanks 5
Link to post
Share on other sites
Meat
Just now, JRCF29 said:

Next Gaga role should be in a horror-action movie. Would love to see her in an M. Night project; might not be awards bait, but would certainly smash at the box office/streaming

Omg let’s stay away from hit and miss directors for some time :bradley: She can take the horror route with Guillermo Del Toro or Ari Aster instead.

  • Like 2
  • LMAO 1
  • Thanks 1
Link to post
Share on other sites
RAMROD
2 minutes ago, JRCF29 said:

 M. Night project; 

Nnnnn, anyone but him. His movies are no longer giving.

You could always say like Ari Aster or anybody. 

(ノ◕ヮ◕)ノ✧*:・゚ start the healing (*´艸`*) ♡♡♡
  • Like 1
Link to post
Share on other sites
LilyLark
Just now, JRCF29 said:

Next Gaga role should be in a horror-action movie. Would love to see her in an M. Night project; might not be awards bait, but would certainly smash at the box office/streaming

I suspect the studios are going to be sniffing around her for those type of films (popcorn flicks, basically, that aren't awards bait)....even some of the more snotty people on film twitter were giving her the credit for Gucci being a box office success (by COVID standards). I'd love to see her do a good horror film or rom com.

Link to post
Share on other sites
LilyLark
3 minutes ago, Meat said:

Omg let’s stay away from hit and miss directors for some time :bradley: She can take the horror route with Guillermo Del Toro or Ari Aster instead.

Unpopular opinion...he's hit or miss but Old was good and deserved better reviews.

  • LMAO 1
Link to post
Share on other sites
JRCF29
3 minutes ago, Meat said:

Omg let’s stay away from hit and miss directors for some time :bradley: She can take the horror route with Guillermo Del Toro or Ari Aster instead.

Financially/popularity-wise, his only miss was Lady in the Water. His most recent film, Old, got a lukewarm critical reception (I thought the acting was great and there were some phenomenal scenes; overall it was about 10 minutes too long, had some highly-gratuitous moments, had a middle-of-the-road twis, and featured him far too much)

Don't Call Me Gaga
  • Like 1
  • LMAO 1
Link to post
Share on other sites
Bradley
58 minutes ago, JRCF29 said:

Next Gaga role should be in a horror-action movie. Would love to see her in an M. Night project; might not be awards bait, but would certainly smash at the box office/streaming

M Night's movies have been very questionable nowadays.

Edited by Bradley
Link to post
Share on other sites
2School4Cool

I was lucky enough to see Tom Hanks speak at an event once, he’s such an incredible actor and person, I would love to see him collaborate in some way with Gaga.

See The Best In Everyone
  • Like 3
  • YAAAS 1
Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...

×
×
  • Create New...